השבוע התקיים מפגש מיוחד ומרגש במועדון "עמך" רמת גן, כשנציגים בכירים מחברת התחבורה הציבורית "דן" הגיעו לשיח פתוח עם חברות וחברי המועדון – ניצולי שואה ותושבי העיר הוותיקים – על אתגרי התחבורה הציבורית עבור בני הגיל השלישי.
במהלך המפגש הציגו הנוכחים את הקשיים שהם חווים בעת השימוש באוטובוסים – החל מבעיות זמינות ונגישות ועד ליחס הנהגים. נציגי חברת "דן", בהם שי מלכה – ראש אגף התנועה, נחום לוקוביצקי – מנהל תחום בקרה והסעות, ואיתן פיקסמן – דובר החברה, האזינו בקשב רב, השיבו לשאלות והביעו מחויבות לשיפור השירות.
לדברי אחת המשתתפות: "הרגשתי שבאמת אכפת להם. הם הגיעו עם רצון טוב, הקשיבו לכל החברים ונראה שיש להם כוונה אמיתית למצוא פתרונות לבעיות".
במהלך המפגש סוכם על פתיחת ערוץ תקשורת ישיר בין חברי המועדון לבין מוקד פניות הציבור של חברת "דן", על מנת לתת מענה מהיר וממוקד לקשיים עתידיים.

דורית ברון, מנהלת סניף רמת גן של מועדון "עמך", סיכמה בסיפוק: "אנחנו מודים לנציגי חברת 'דן' על הרוח הטובה, הגישה הרצינית וההקשבה האמיתית. הם נתנו מקום לכל אחת ואחד מהחברים להביע את דעתו, גם כשזה דרש להאריך את המפגש. לאחריו קיבלתי את מספר הנייד הישיר של אחראית פניות הציבור – כדי להבטיח שלכל פנייה יימצא מענה אמיתי".