Site icon מקומון רמת גן

Temptu ישראל – בואו לגלות את מוצרי האיפור האולטימטיביים

אינספור נשים (וגם לא מעט גברים…) משתמשות במוצרי איפור מסוגים שונים על בסיס יומיומי. מוצרים אלו אינם מיועדים אך ורק לנשים מטופחות במיוחד המבלות מדי יום פרק זמן ניכר מול המראה, אלא עבור כל אישה או נערה המעוניינת להיראות טוב יותר, להדגיש את מאפייניה הטבעיים המחמיאים לה יותר ולטשטש את הפגמים הזמניים או הקבועים. בין שלל מותגי האיפור הנמכרים בארץ מתבלט לאחרונה המותג "Temptu ישראל", הידוע במספר יתרונות משמעותיים המאפיינים את מוצריו

מוצרי איפור איכותיים, ללא פשרות – מהם היתרונות של מוצרי Temptu ישראל?

בתחום בו שוררת תחרות חריפה כל כך, מעניין לבחון לעומק מה הופך מותג מסים למצליח ומומלץ כל כך על ידי אנשי מקצוע רבים מהתחום, דוגמת קוסמטיקאיות מוסמכות, מאפרים מקצועיים ועוד.

במקרה של מוצרי  Temptu ישראל ניתן למנת כמה יתרונות מרכזיים אשר הופכים את מוצרי המותג לפופולאריים ונמכרים כל כך, לא רק בארץ כמובן אלא בכל רחבי העולם –

בתור התחלה, חברה זו מייצרת מוצרים מהפכניים ופורצי דרך, לא פחות מכך. החברה מפעילה מערך מחקר ופיתוח אשר מפתח חומרי ומוצרי איפור חדשים ומתקדמים, כאלו המתאפיינים בתכונות רצויות ונחשקות בעולם האיפור. למשל – עמידות טובה יותר בפני רטיבות ולחות, הגנה טובה יותר על עור הפנים, אפשרות לניקוי בקלות ובמהירות וכיוצ"ב. יתרון משמעותי נוסף טמון בחמרים בהם נעשה שימוש במסגרת תהליכי הייצור של מוצרי Temptu ישראל – המוצרים אינם מכילים גלוטן (אליו רגישות נשים רבות בעלם כיום) או פרבנים, הם אינם קומדוגניים (כלומר, המרקם שלהם אינו חוסם את נקבוביות העור כך שאינם גורמים לפגמים נפוצים שונים דוגמת "ראשים שחורים") והם כן היפו אלרגניים (כלומר – אינם גורמים לתגובות אלרגיות משמעותיות).

תמונה : Temptu ו- isabelle.de.vries

מאפיין נוסף של מוצרי המותג אשר הופך בשנים האחרונות לחשוב מאוד עבור יותר ויותר צרכנים הוא כי מוצרים אלו לא נוסו על בעלי חיים. בעולם של ימינו אין כל צורך להעביר חיות מעבדה מסכנות סדרות ארוכות של ניסויים כואבים ואכזריים, ומותגים כמו "Temptu ישראל" מתהדרים בכך שאינם נוקטים בשיטות פסולות אלו, אשר מוצאות אל מחוץ לחוק ביותר ויותר מדינות בעולם בשנים האחרונות.

דרך פשוטה ויעילה להשיג מראה איפור מושלם ומקצועי

המאפיינים הטכניים של המוצרים של Temptu ישראל אשר הוזכרו לעיל מסבירים מדוע הפך מותג זה לאחרונה לשם דבר בעולם האיפור, ומדוע הוא זוכה לפופולאריות רבה כל כך, אשר הולכת ועולה מחודש לחודש, בקרב מאפרים מקצועיים ולקוחות פרטיים כאחד.

למעשה, "Temptu ישראל" נבחרת מדי שנה מחדש למותג המוביל לדעתם של טובי המאפרים בארץ ובעולם. החברה פועלת בתחום כבר למעלה משלושים שנים, אך בשנים האחרונות תשומת הלב למוצריה הולכת ומתרחבת, גם מפאת ההמלצה המקצועית הגורפת שמעניקים אנשי המקצוע בתחום למוצריה השונים.

תמונה : Temptu IL ו- Temptu

החברה מפעילה כאמור מערך מחקר ופיתוח רב משאבים אשר פועל ללא הרף למציאת פורמולות מתקדמות יותר ויותר, אשר יאפשרו לנו, הלקוחות, להשיג את התוצאות הרצויות והטובות ביותר, תוך שמירה מרבית על בריאות עור הפנים, והבריאות בכלל. הטכנולוגיות בהן נעשה שימוש במסגרת מוצרי האיפור של החברה מנגישים את מוצריה לציבור הרחב, ולא רק לקהל המצומצם של מאפרים מקצועיים ואנשי מקצוע נוספים מתחומים רלבנטיים. מוצרי "Temptu ישראל" כיום מאפשרים לכל נערה או אישה לאפר את עצמה ביתר קלות ויעילות, להשיג בדיוק את התוצאות הרצויות. זאת בניגוד ללא מעט מותגי איפור המיועדים לשימוש בעיקר על ידי מאפרים מקצועיים, ואינם מונגשים כלל לקהל הרחב.
מוזמנות להכיר את חנות האיפור האונליין של Temptu ישראל.

 

Exit mobile version