ראשי » ספורט » עיריית רמת-גן תשקיע כ-2 מיליון ₪ בנבחרת הכדורסל של בליך » Blich-HighSchool-20160910-1 Blich-HighSchool-20160910-1 אהבתם את הכתבה? לכתבות נוספות באתר מקומונט רמת גן לחצו כאן