Site icon מקומון רמת גן

90,000 זו לא בדיחה

צילום: משען

משען פתחה את הופעות הקיץ של שנת ה 90 לרשת הדיור המוגן גדולה בישראל, עם בכירי הבידור והסטנד אפ בישראל. היום הופיע במשען אפעל השחקן והסטנדאפיסט דביר בנדק . מאות דיירים התקבצו באולם תוך הקפדה על כללי המלחמה בנגיף. הדיירים צחקו כאשר דביר בנדק אמר שההופעה תמשך עד לשידור פרק בסברי מרנן בטלוויזיה בשעה שתיים.

משען – רשת בתי דיור מוגן – מציינת 90 שנה להווסדה בקמפיין בידור והנחות מיוחדים. במסגרת הקמפיין יופיעו מיטב הסטנדאפיסטים של ישראל בתשעת בתי הדיור המוגן של משען. בין היתר יופיעו טוביה צפיר, דביר בנדק, שלום אסייג, מיקי קם, וחני נחמיאס.

לצד זאת, מעניקה רשת משען הנחות מפליגות למצטרפים חדשים. ההנחות בסימן 90 שנים למשען מבטיחות הנחה של 90,000 ₪ עבור דירות 3 חדרים ובנוסף, כל המצטרפים החדשים בכל דירה יקבלו ריהוט חדש מתנה לפי בחירתם.

צילום: משען

מנכ"ל משען, עמרי כהן, אומר כי השנה האחרונה הוכיחה שהיתרון המשמעותי של בית הדיור המוגן בהשוואה להמשך מגורים בבית הפרטי, הוא עולם התרבות והחברה שבית הדיור המוגן מעניק. "משום כך, בשנה האחרונה רשת משען השקיעה משאבים רבים על מנת להביא לדיירינו היקרים שורה ארוכה של הופעות. החל מהופעות ותיקי הזמר הישראלי, עבור בערבי שירה וספרות עם השורה הראשונה של עולם התרבות הישראלי , המשך בקרן פלס, רמי קליינשטיין ויהורם גאון וכעת בהופעות של מיטב אומני הסטנדאפ בישראל.

הגיל השלישי מצביע ברגליים ואנו חווים כעת התעניינות גוברת במגורים בדיור המוגן, אמר עמרי כהן מנכ"ל משען.

Exit mobile version