Site icon מקומון רמת גן

שבוע לאחר מותם של שני תושבי ר"ג בתאונות אופניים חשמליים: סובב רמת-גן באופניים יוצא לדרך

השבוע ימלאו את רחובות העיר אלפי רוכבים במסע רכיבה באורך 8 ק"מ ובסיומו הפנינג ענק בשטח הכינוס באצטדיון רמת-גן. חבריו של אוריאל מלכה ז"ל, התלמיד שנהרג בתאונת האופניים החשמליים בשבוע שעבר, ירכבו בסובב רמת-גן לזכרו


ביום שישי הקרוב, ה-27.4.18, יתמלאו רחובות רמת-גן ברוכבי אופניים שייצאו, זו השנה הרביעית ברציפות, למסע רכיבת אופניים לכל המשפחה במסלול מעגלי של 8 ק"מ.

סובב רמת-גן 2015. צילום: שלומי מזרחי

בשטח הכינוס והזינוק באצטדיון רמת-גן (חניון מערבי), יתקיים הפנינג עם הולכי קביים, בובות ענק, רוכבי חד אופן, מתחם אקספו, מתחם השכרת אופניים, מתחם הפעלה ספורטיבית חווייתית ועוד.
בשעה 09:00 יוזנקו המשתתפים מאצטדיון רמת-גן. הרוכבים ייצאו דרך כביש הגישה של האוטובוסים עד לצומת אבא הלל בן גוריון (צומת פלד), וימשיכו לאורך רחוב בן גוריון לכיוון דרום עם כיוון התנועה (בצד ימין) עד רחוב הרצל, שם יפנו ימינה לרחוב הרצל ומיד שמאלה לרחוב קריניצי לכיוון כופר היישוב. המשתתפים ימשיכו לרכוב לכל אורכו של רחוב ארלוזורוב ועד לצומת עלית, משם לרחוב אבא הלל דרך המנהרה ועד לצומת בן גוריון (צומת פלד). משם ימשיכו שמאלה לכביש גישת האוטובוסים, ובחזרה לכיוון האצטדיון ושטח הכינוס.

מטרת אירוע "סובב רמת-גן באופניים" היא לעודד רכיבה בטוחה על אופניים, תוך יצירת חלופה תחבורתית ראויה במרחב האורבני. שימוש באופניים חשמליים בסובב ייאסר ולא תתאפשר רכיבה ללא קסדה. במסגרת האירוע, יגיעו חבריו של אוריאל מלכה (15), שנהרג בתאונת אופניים חשמליים בשבוע שעבר, להשתתף בסובב ולהנציח את זכרו של אוריאל.


ההרשמה לאירוע תתבצע באמצעות אתר אינטרנט ייעודי עד מחר, בתאריך 24.4.18.

להרשמהhttps://www.teutza.co.il/event/sovv_rmat_gan_2017/

בין השעות 10:30-08:30 צפויים להיחסם צירי המסלולים לתנועת כלי רכב. כמו כן, צפויים שיבושי תנועה בצירים המשיקים למסלול הרכיבה – הסדרי תנועה מלאים מפורסמים באתר העירוני www.ramat-gan.muni.il

מפת חסימת כבישים בסובב רמת-גן באופניים

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר: "סובב רמת-גן, שכבר הפך למסורת, מהווה צעד נוסף לעידוד הרכיבה על אופניים בעיר. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת מערך שבילי אופניים שיחבר בין כל חלקי העיר ובכך מקדמים את 'המהפכה הרכובה' ברמת-גן. אני מאחל לרוכבים רכיבה מהנה ובטוחה".

 

Exit mobile version