Site icon מקומון רמת גן

מדרסים אורטופדיים בהתאמה לכף הרגל שלך

מדרסים בהתאמה אישית נועדו למגוון מקרים כמו תיקון בעיות בכף הרגל, לסיוע עבור מי שסובל מבעיות יציבה, לעזרת אנשים הסובלים משברי מאמץ, כאבי גב, דלקות ובעיות נוספות. כיום, ניתן לרכוש מדרסים בחנויות נעליים וספורט, ברשתות הפארם ובמקומות רבים נוספים. עם זאת, מומלץ להתאים את המדרסים למבנה כף הרגל ולבעיה ממנה סובלים כדי ליהנות מפתרון מושלם ומותאם אישית.

מדרסים. צילום: באדיבות pixaby

מדוע חשוב לבחור מדרסים בהתאמה אישית למבנה כף הרגל?

לכל אדם יש מבנה מעט שונה של כף הרגל, ישנם אנשים עם קשת גבוהה, לרבים אחרים יש כף רגל שטוחה (פלטפוס), ישנם אנשים שכף רגלם פונה החוצה, אצל אחרים כף הרגל פונה פנימה, לעתים מבנה כף הרגל משתנה בגלל פציעות, מחלות וגיל. בנוסף, גם היציבה משתנה בין אדם אחד לאחר, לפיכך חשוב להתאים מדרסים בהתאמה מושלמת למבנה כף הרגל.

חשוב לציין כי מדרסים אורטופדיים נועדו לשנות את מנח כף הרגל, לתמוך במבנה הלא תקין, לשפר את חלוקת העומס על חלקי כף הרגל ולסייע ליציבה נכונה ולהפחתת כאבים. מאחר ולכל אדם יש מבנה אנטומי שונה של כף הרגל חשוב להתאים את המדרסים באופן אישי ובהתאם לפתולוגיה ממנה סובלים.

אמנם, יש בחנויות רבות מדרסי מדף באיכות טובה, עם זאת ברוב המקרים לאנשים יש רגליים לא סימטריות ומדרסי המדף מיוצרים לפי מידות סטנדרטיות ולא ניתן לבצע בהם שינויים כדי להתאימם למבנה הכף הרגל.

אבחון מקצועי ומדויק של מבנה כף הרגל והיציבה

במכון אורטופדי מתאימים את המדרסים בהתאמה למבנה כף הרגל ולאחר אבחון היצבה והבעיות הפתולוגיות מהם סובלים. יש שלוש שיטות עיקריות כדי לקחת מידות מדויקות למדרסים:

ראוי להדגיש כי את שיטת המדידה ולקיחת מטבע כף הרגל קובע האורטופד המטפל, עליו לשקול נתונים רבים כמו גיל, משקל, אופי היציבה, בעיות אנטומיות במבנה כף הרגל, זוויות ברכיים, אופי הקשת בכף הרגל ופרמטרים נוספים.

מאחר ויש מגוון עצום של בעיות פתולוגיות בכף הרגל אין להסתפק במדרסי מדף רגילים, טובים ככל שיהיו, אלא חשוב לעבור אבחון מקצועי כדי לקבל מענה ספציפי לבעיה.

מדוע מדרסים בהתאמה אישית יקרים יותר?

מחירם של מדרסי מדף אותם ניתן לרכוש בחנויות רבות לרוב אינו גבוה, בעוד מחירם של מדרסים בהתאמה אישית יקר יותר כיוון שעלויות הייצור גבוהות יותר ויש לייצר את המדרסים במקצועיות ורק על ידי מומחה מנוסה. יש לזכור כי מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מייצרים בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח ולא מדובר בייצור סדרתי, לכן עלויות הייצור גבוהות יותר. עם זאת, מדרסים בהתאמה אישית נחשבים לעמידים ולאיכותיים יותר, את המדרסים ניתן לשנות לאחר הייצור בהתאם לצרכי הלקוח, לאחר תקופת הסתגלות קצרה וביקורת במכון האורטופדי, השינוי אינו כרוך בתשלום נוסף.

Exit mobile version