Site icon מקומון רמת גן

קורס בישול למתחילים – הדרך הבטוחה בדרך להצלחה

צילום: עמיעד טאוב

קורס בישול למתחילים מאגד בתוכו אנשי מקצוע ללא רקע בבישול המחפשים הסבת מקצועית לתחום מעניין וחדשני, ולחובבי הבישול שרוצים להתמקצע בתחום ולהקים עסק או להשתלב בעבודה בעולם הקולינריה בארץ או בעולם.

ישראלים רבים בכל הגילאים, צעירים ומבוגרים, מעוניינים בקריירה משגשגת בעולם המסעדנות והקולינריה. הדרך להגשמת החלום מתחילה בלימודים מקצועיים כדי לרכוש את רזי המקצוע ולפתח ראיה קולינרית רחבה. כדאי לדעת כי קורס בישול מיועד לקהל יעד מגוון ורחב הכולל בין היתר טבחים בתחילת דרכם המקצועית, אנשי מקצוע ללא רקע בבישול המחפשים הסבת מקצועית לתחום מעניין וחדשני, ולחובבי הבישול שרוצים להתמקצע בתחום ולהקים עסק או להשתלב בעבודה בעולם הקולינריה בארץ או בעולם.

טכניקות בישול קלאסיות וחדשניות
קורס בישול מקצועי מתחיל בהכרות מעמיקה ובעבודה מעשית עם חומרי גלם שונים, לאחר רכישת הידע הבסיסי עוברים ללימודי טכניקות בישול קלאסיות של מיטב המטבחים בעולם, לרבות טכניקות בישול מסורתיות וחדשניות מהמטבח האסיאתי שכולם אוהבים, וכמובן מהמטבח האיטלקי, הצרפתי והים תיכוני.

כדי לפתח ראיה קולינרית רחבה יש להירשם ללימודים מקצועיים, קורס בישול בתל אביב יכול להתאים לכל תושבי המרכז אך מיועד גם לכל תושבי המדינה המעוניינים בלימודים מעשיים ותיאורטיים על ידי צוות שפים המתמחה במגוון מטבחים בינלאומיים.

כך לדוגמה, במהלך קורס בישול התלמידים מכירים לעומק את המטבח האיטלקי המסורתי, הם מתנסים בעבודה מעשית כדי ליישם את טכניקות הבישול הקלאסי וזוכים להכיר גם טכניקות בישול מודרניות של שפים איטלקיים ובינלאומיים מובילים. בנוסף, לומדים טכניקות בישול מסורתיות של המטבח הצרפתי הידוע, זוכים להכיר פרשנויות חדשות של המטבח הצרפתי, ובמהלך הלימודים משתתפים גם בסטאז' במסעדות מובילות בארץ וברחבי העולם, בהתאם למתכונת הלימודים והקורס אליו נרשמים.

לכן, רגע לפני שממהרים לבחור קורס בישול בבית ספר מקצועי לעולם הקולינריה, חשוב לקרוא את הסילבוס כדי לוודא כי תכנית הלימודים כוללת את התכנים הרצויים. יש לבדוק גם איזו תעודה מקבלים הבוגרים והאם היא מוכרת בארץ וברחבי העולם.

השתלמות מקצועית בעולם הקולינריה של מיטב המטבחים הבינלאומיים
כדי להשתלב בעולם הקולינריה בישראל או בחו"ל יש ללמוד טכניקות בישול ולהכיר את עולם המושגים של התחום ואת חומרי הגלם הבסיסיים והמיוחדים. עולם הקולינריה סוער יותר מאי פעם, ישראלים רבים מעוניינים להשתלב בתחום ולעבוד כשפים מובילים או להקים עסק עצמאי בתחום. כדי ליהנות מקריירה מעניינת ומשגשגת בתחום חשוב לבחור קורס בישול המציע תכנים מעשירים ומעניינים, צוות הוראה הכולל שפים מנוסים ובעלי ידע נרחב מכל עולמות הקולינריה והמטבחים הבינלאומיים, ויש לבדוק מראש כי המקום מצויד היטב ומאפשר לכל תלמיד לעבוד בעמדת עבודה עצמאית עם אבזור עשיר.

מומלץ ללמוד בבית ספר לקולינריה המציע הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, כולל השתלמויות מקצועיות בטכניקות בישול מתקדמות או מסורתיות, לדוגמה מטבח אסיאתי אקלקטי, התמחות בעולם הפטיסרי, אפיית לחמים מסורתית או מודרנית ועכשווית, התמחות בעולם הבישול התאילנדי וכדומה.

כאמור, הצעד הראשון כדי להשתלב בעולם הקולינריה בארץ ובעולם מתחיל בלימודים מקצועיים, לאחר סיום הקורס מומלץ לעבור השתלמויות על ידי שפים מובילים מישראל ומרחבי העולם, יש גם השתלמויות במסעדות מובילות בחו"ל, חוויה מדהימה ומעשירה.

{צילום: יח"צ}

 

Exit mobile version