Site icon מקומון רמת גן

550 יח"ד ועשרות אלפי מ"ר של מסחר בפרויקט חדש של התחדשות עירונית בלב רמת גן

במכרז שנערך על ידי הדיירים, ובו זכתה לוינסקי-עופר, השתתפו חברות הנדל"ן המובילות בישראל. מיקום הפרויקט הוא בין הרחובות תובל, אבא הלל, ביאליק והאחים בז'רנו – מיקום איכותי הסמוך למתחמי צמרת ובבלי בתל אביב וכן למוקדי פנאי, מסחר ותעסוקה וליציאה לנתיבי איילון – מחלף ההלכה. את הפרויקט מתכנן משה צור, מהאדריכלים המובילים בישראל. הפרויקט מצטרף לתנופת הפעילות של החברה אשר דיווחה לאחרונה על פרויקט שכולל בין היתר הקמת 4,500 יח"ד בקריית מלאכי

חברת לוינסקי-עופר שבשליטת עופר ארביב ויוסי לוינסקי הודיעה היום כי זכתה במשותף, בחלקים שווים, עם חברה מקבוצת מימון, במכרז משמעותי בעיר רמת גן.

לוינסקי-עופר וקבוצת מימון התמודדו מול חברות הנדל"ן המובילות במשק על מכרז יוקרתי שביצעו הדיירים, בהובלתו של משרד עורכי הדין יהב ושות' ועו"ד ארנון יהב, למתחם הממוקם בין הרחובות תובל, אבא הילל, ביאליק והאחים בז'רנו ברמת-גן. מתחם זה הוא מתחם איכותי הנמצא מרחק של כ-5 דקות הליכה ממתחמי צמרת ובבלי בתל אביב והוא סמוך למוקדי פנאי, מסחר ותעסוקה מרכזיים בעיר רמת גן וכן בסמוך למחלף ההלכה כך שהוא בעל נגישות נוחה לנתיבי איילון. אדריכל הפרויקט הוא משה צור, מהאדריכלים המובילים בישראל אשר תכנן פרויקטי יוקרה רבים.

במסגרת הפרויקט, ייהרסו 15 בניינים ישנים ויבנו במקומם מגדלי מגורים יוקרתיים במפרט עשיר של כ-550 יח"ד, מתוכן 177 יח"ד לבעלי הדירות הקיימים וכן כ-20,000 מ"ר שטחי משרדים ומסחר. מגדלי המגורים יכללו פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים, דירות גן ודירות 3,4 ו-5 חדרים.

הדמיית הפרויקט. צילום: יחצ

הפרויקט ברמת גן מהווה המשך לתנופת הפעילות של לוינסקי-עופר בתחום המגורים והוא מצטרף לפרויקט התחדשות עירונית בקריית מלאכי בהיקף של 4,500 יח"ד. יחס יח"ד בפרויקט זה עומד על 1:9, כאשר 503 בעלי יח"ד במתחם יפונו לצורך בניית אותן 4,500 יח"ד, עם אופציה לקרקע בתימורים. נכון למועד זה ישנם הסכמי פינוי בינוי עם מרבית מבעלי הדירות בחלק מהמתחם שבו 503 יח"ד של דיירים קיימים.

כמו כן, דיווחה היום החברה על קבלת היתר הריסה לפרויקט ברחוב הכישור 4 באזור התעשייה חולון, שהחברה קידמה כעסקת קומבינציה. מיד עם השלמת הריסת המבנה הקיים יחלו מיידית עבודות בנייה לשני מגדלי משרדים ומסחר בהיקף של כ-30,000 מ"ר.

הדמיית הפרוייקט. צילום: יחצ

בנוסף, דיווחה החברה לאחרונה על קידום פרויקט משמעותי לתעסוקה, מסחר ומלונאות הכולל מגורים ומגורים להשכרה, בעיר באר שבע אשר היקפו מוערך בלמעלה מ-1 מיליארד שקל. בפרויקט זה שותפה גם חברת א.ליבנטל, חברת האם של לוינסקי-עופר.

שי ליפמן, אנליסט הנדל"ן של בית השקעות ווליובייס ציין: "עוד הודעה משמעותית של לוינסקי עופר מעכשיו – בלוינסקי עופר נמשכת התנופה בתחום ההתחדשות עירונית: דיווחה כיום כי נבחרה (יחד עם קבוצת מימון 50%)  במכרז דיירים לפינוי של 177 דירות במרכז רמת גן (בסמוך למתחם הבורסה ולפארק צמרת בתל-אביב) תמורתם תבנה החברה 550 יח"ד (תמסור 177 לדיירים) ומסחר ותעסוקה בשטח של 20 אלפי מ"ר. קודם לזכייה סוכם עם הדיירים על התמורות והמפרט שבו יקבלו את הדירות החדשות שלהם ונראה כי העירייה תומכת בקידום הפרויקט שעומד בקריטריונים של עיריית רמת גן לקדם פינוי של מתחמים שלמים ולשנות את המרקם בעיר. ביצוע הפרויקט יכול להשיא רווחים של מאות מיליוני שקלים ליזמים (חלק לוינסקי עופר 50%)."

Exit mobile version