Site icon מקומון רמת גן

5  רעיונות למתנות לאמא שאנחנו כל כך אוהבים

לא חייבים לחכות ליום האם כדי לפנק את אמא. האם האוהבת והעוטפת תשמח לקבל מכם הכרת תודה בדמות מתנה מתחשבת שבחרתם במיוחד עבורה בכל יום בשנה.


השאלה הנשאלת היא: איזו מתנה להעניק לה וכל פעם מחדש אנחנו מתלבטים נוכח האתגר למצוא מתנה לאם – מה חסר לה, איך אפשר לשדרג לה, להפתיע אותה ולרגש.


יש לנו עבורכם חמישה רעיונות למתנות במגוון סגנונות שאימהות אוהבות – אל תלכו לחפש באף מקום אחר: 

פינוק שמטעין באנרגיות
מחפשים מתנה חווייתית? מה דעתכם על יום כיף בספא עם אמא או רק שלה לבד. מקום שידאג לה לרגיעה מתמשכת וניתוק מטרדות השגרה. ברגע שהיא נכנסת פנימה – היא תוכל להתמסר להנאה. עיסוי לפי בחירתכם או בחירתה, טבילה בג'קוזי מבעבע, אולי כוס שמפניה לדרך, טיפול יופי להשלמת הריענון והיא יוצאת כמו חדשה, נמרצת ורעננה, ממש כמו שאתם אוהבים אותה.


חפשו חבילה שתתאים לתקציב שלכם בהיכל ספא שיהיה לה נוח להגעה או כחלק מחופשה שיזמתם עבורה.

מתנה עם משמעות
חשקה נפשכם להעניק מתנה לאמא עם משמעות? תכשיט הוא מסוג הפריטים שכל אחת תמיד משתוקקת לקבל ואפשר להוסיף לו טאץ' אישי מקורי ולייחד אותו מיתר התכשיטים באוסף העשיר שלה על ידי כך שתוסיפו לו חריטה כמו למשל, צמיד עם חריטה או שרשרת בעלת תליון הנושא אות משמה. השקיעו בתכשיט איכותי מכסף סטרלינג, למשל.

קרדיט תמונות: pixabay


אפשר תכשיט עם שיבוץ של אבנים טובות או פנינים יקרות, שרשרת זהב. תוכלו לבחור סט של תכשיטים המתמזגים יחדיו בהרמוניה כמו עגילים, צמיד, שרשרת, טבעת וליצור עבורה טוטאלוק מושלם. 

תכשיט שתמיד יהיה צמוד אליה
מה עם תכשיט שהיא תרצה להסתובב עמו תמיד כך שהוא יהיה יחד עמה כמו שאהבתכם אליה נוכחת תמיד? חשבו על תכשיט שגם ממציא את עצמו כל פעם מחדש, כמו שהיא ממציאה את עצמה, כמו צמיד יפה עם צ'ארמס חרוזים אייקוניים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו עם מוטיב אחר או אלמנט אחר ובהשחלתם הם מחדשים ומרעננים את הצמיד המקורי.

מתנה שנוצרה עבורה
המשיכו עם הקו של חשיבה חדשנית מחוץ לקופסה ואתרו רעיון למתנה שתיווצר במיוחד עבור האמא שלכם. כמו שאומרים – אמא יש רק אחת ולכן אפשר למצוא עבורה מתנה אחת ויחידה שהיא אך ורק עבורה. למשל, לספק כתב יד שלה לגרפולוגית שתכתוב לה סקירה אישית אודות אישיותה או הדפסת התמונה שלה באפקטים מעניינים על גבי פריטים, שישרתו אותה בנאמנות כמו ספל קפה, כרית דקורטיבית לספה, אולי מחזיק מפתחות או קייס לטלפון הסלולרי.


הצעות נוספות: צייר שיצייר אותה ויצור עבורה פורטרט אישי או בילוי באולפן הקלטות בו היא תוכל להקליט סינגל משלה למזכרת לה ולמשפחה. 

מתנה לפי תחום עניין
מתנה לאמא יכולה להיות מושפעת מעולם התוכן וסגנון החיים של האם – אתם מכירים אותה הכי טוב בעולם ובטוח יודעים מה ממלא את עולמה.


למשל, לאם הספורטיבית אפשר לרכוש מנוי לחדר כושר או שיעורי פילאטיס פרטיים, ביגוד ספורטיבי מעוצב ואיכותי או מוצרי ספורט, שעון חכם שילווה אותה לכל אימון. האם הבשלנית אולי תאהב סדנאות בישול קונספטואליות אצל שפים ידועים או אבזור מתקדם למטבח לשדרוג העשייה והבישולים.


אימהות חובבות עבודות יד ישמחו להצטרף לסדנאות יצירתיות אצל אומנים ליצירת ליין תיקים, כובעים, עבודות מחומרי גלם מעניינים ואימהות שהן בקטע של כתיבה אולי ירצו לצאת לריטריט כתיבה יצירתית או שתדפיסו את כתב היד שלהן ותהפכו אותו לספר בהוצאה עצמית. 

 

Exit mobile version