Site icon מקומון רמת גן

5 טיפים ליצירת הזדמנויות עסקיות בחו"ל

יזמים צריכים לעבוד קשה בשביל ליצור לעצמם הזדמנויות עסקיות, אך למזלם יש המון דרכים לעשות זאת. החל מעזרה חיצונית, דרך פרסומים רשמיים ועד תרגום אתר האינטרנט לאנגלית – הנה המדריך המלא

(צילום באדיבות pixabay)

עולם היזמות מחייב ניצול של הזדמנויות עסקיות. אף פעם אי אפשר לדעת איזה מפגש יבשיל לכדי שיתוף פעולה רווחי, והתפקיד של היזם הוא להיות ערני וליצור כמה שיותר הזדמנויות עסקיות גם בחו"ל. השאלה היא כיצד עושים זאת בצורה נכונה ובדיוק בגלל זה צריך להכיר את הטיפים הבאים:

  1. קבלו עזרה ממומחים בעלי ניסיון

יזמים רבים מנסים לעשות את הכל לבד ומוצאים את עצמם מול שוקת שבורה מוקדם מכפי שציפו. האלטרנטיבה היא לקבל עזרה ממומחים בעלי ניסיון, ובעיקר לנצל את הקשרים שלהם כדי ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות. יש שורה ארוכה של מומחים שישמחו לעמוד לרשותכם בנושאי רגולציה, מיסוי, שילוח ולוגיסטיקה ולהסביר לכם מה לעשות כדי להשיג את ההזדמנות שעליה תמיד חלמתם.

  1. עקבו אחר פרסומים

איגוד לשכות המסחר, ארגוני יצואנים ויבואנים ועוד המון גופים פרטיים, עסקיים וציבוריים מפרסמים הזדמנויות עסקיות עבור יזמים. מעקב אחר הפרסומים יכול לחשוף כל יזם להזדמנות עסקית חדשה מעבר לים. הפרסומים מופיעים בעיתונות, בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט. כמו כן, יצירת קשרים עם יזמים מקומיים יכולה גם היא לסייע במעקב אחר פרסומים ולייצר יתרון בשוק תחרותי צפוף.

  1. הגיעו למפגשים, כנסים ותערוכות בינלאומיות

אף הזדמנות עסקית לא מופיעה ללא פעילות אקטיבית של היזם. אחת הדרכים להניע פעילויות מן הסוג הזה היא להגיע למפגשים, כנסים ותערוכות בינלאומיות. נסיעה למפגשים בחו"ל דורשת מטבע הדברים הוצאה כספית לא מבוטלת, אך זו יכולה להפוך להשקעה משתלמת עבור היזם. מצד שני, חשוב כמובן לבחור בקפידה את היזמים והכנסים. אין סיבה למשל לתערוכות בינלאומיות בתחומים שלא משיקים ליוזמה הספציפית שעל הפרק ותמיד כדאי לאסוף מידע לפני שעולים על הטיסה הבאה שיוצאת מנתב"ג.

  1. שתפו גם את הקשיים

הזדמנות עסקית הופכת לשיתוף פעולה רווחי רק אם לשני הצדדים יש חזון משותף. עם זאת, הטעות הנפוצה היא להסתיר סיכונים ולהציג רק את היתרונות של המיזם. במקום זה כדאי לשתף את הצד השני בקשיים ולשמוע מה יש לו לומר. כך ניתן לגרום לתחושת מחויבות, לקבל פרספקטיבה אובייקטיבית ולשפר את תחושת האמינות.

  1. תרגמו את אתר האינטרנט שלכם

בשביל ליצור הזדמנויות עסקיות בחו"ל תצטרכו לפעול גם בסביבה הקיברנטית. הדרך הכי נוחה לעשות זאת היא באמצעות תרגום אתר האינטרנט של העסק לאנגלית. היום יש כלים מקוונים לבצע את התרגום אונליין, ותמיד אפשר לפנות לחברת תרגום שמתמחה בנושא. במקרה כזה יש לוודא שחברת התרגום מכירה את המונחים הספציפיים ומסוגלת להעביר רושם מקצועי גם כלפי שותפים פוטנציאליים.

Exit mobile version