Site icon מקומון רמת גן

5 טיפולים אסתטיים לגברים של העידן המודרני

מעולם לא היה חיוני יותר להיראות במיטבך, מקצועית וחברתית, כמו בעולם התחרותי של העידן המודרני. אם אתה גבר ותוהה מה הטיפולים האסתטיים יכולים לעשות עבורכם, אתה לא לבד.

מחקרים אחרונים מראים שיותר גברים מאי פעם, מתעניינים באסתטיקה הרפואית ובאפשרויות שהיא מציעה לבני מינם. כיוון שגברים ונשים שונים ביולוגית והתנהגותית, חשוב לבקר אצל מטפל שמבין את הצרכים והחששות שלך.

מהי אסתטיקה גברית?

מכוני אסתטיקה לגברים מציעים טיפולים אסתטיים שמותאמים לצרכים הייחודיים של הגבר. בדומה לנשים, גם גברים נהנים מחיזוק ההערכה העצמית שמספקת להם הרפואה האסתטית.

פעם טיפולים כמו הסרת שיער, בוטוקס, חומרי מילוי והצערת העור היו מנת חלקן של נשים בלבד, והיום הם זמינים גם לגברים, כך שתוכל להיראות ולהרגיש במיטבך.

5 טיפולים פופולריים

היום, גברים משקיעים יותר כספים ומאמץ כדי לשמור על המראה הפיזי שלהם, ונראה שמגמה זו צפויה להמשיך ולפרוח גם בעתיד. הנה 5 מהטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר שגברים בימינו מחפשים.

  1. הסרת שיער מהגוף

צמיחת שיער עודף במגוון מקומות בגוף יכולה להיות לא אסתטית ולא נוחה. הסרת שיער בלייזר יכולה להיות יעילה ביותר בהסרה של שיער גוף לא רצוי באזורים כמו: השפה העליונה, פאות הלחיים, הסנטר, האוזניים, החזה, הגב, בתי השחי, הרגליים, האצבעות, הרגליים או הבהונות. ויש היום אפילו טיפולים להסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים.

צילום: freepik

טיפולי לייזר להסרת שיער כרוכים במספר מפגשים ודורשים תחזוקה. הלייזר עובד בצורה הטובה ביותר על שערות שנמצאות בשלב הצמיחה המוקדם שלהן, וכאשר לא כל השערות הן בו זמנית בשלב הצמיחה. לפעמים, זה עשוי לקחת כשבועיים עד שהשיער באזור המטופל ינשור.

אם אתה לא מעוניין להסיר את השיער בלייזר, הסרת שיער בשעווה הופכת פופולרית יותר ויותר בקרב הגברים. השעווה המסורתית והכל כך מוכרת לנשים, משמשת להסרת שיער מהשורש על ידי שליפת השיער מהזקיק.

הסרת שיער באמצעות שעווה היא פתרון למריטה השיער מהשורש באופן קבוע למחצה. אתה יכול לצפות לכך שהשיער באזור שטופל בשעווה לא יצמח מחדש במשך שבועיים עד 8 שבועות, למרות שיש גברים שמתחילים לראות צמיחה מחודשת גם לאחר שבוע אחד בלבד. אם תמשיך להשתמש בשעווה, זה יגרום עם הזמן להיעלמות הדרגתית של צמיחת השיער עקב היחלשות חוזרת ונשנית של זקיקי השיער.

  1. בוטוקס

כשאתה מבקש להעלים או לרכך את קווי החיוך המטרידים או את קמטי המצח המעניקים לך הבעה זעופה משהו, אחד הטיפולים המועדפים המתמשכים הוא עדיין הזרקות הבוטוקס המוכרות והידועות.

הבוטוקס, ובשמו המקצועי בוטולינום טוקסין (Botulinum toxin), הוא רעלן מחיידק שעבר עיקור. כאשר מזריקים בוטוקס לעור, זה מעכב את תנועת השרירים על מנת לצמצם או להעלים קמטוטים עדינים או עמוקים יותר.

צילום: pexels

היום, לא רק הנשים שמחות לנצל את הבוטוקס, אלא יותר ויותר גברים מבקשים לשוות לעצמם מראה פנים צעיר יותר באמצעות היכולות שמציע הבוטוקס.

הבוטוקס יכול לעזור לך אם אתה סובל מהזעת יתר, או אם אתה סובל מערמונית מוגדלת ולאפשר לך לשלוט בכאבים הקשורים לפיברומיאלגיה, שיתוק מוחין, מיגרנות טרשת נפוצה או שבץ מוחין.

  1. סנטר כפול

גברים רבים מתבאסים מהסנטר הכפול שצמח להם ככול שהתבגרו. קיבלה (Kybella) הוא טיפול הזרקה המסייע להחזיר לך לסת מוגדרת על ידי המסת מצבורי השומן שגרמו לסנטר הכפול. החומר המוזרק שנקרא חומצה דאוקסיכולית (Deoxycholic), מיוצר באופן טבעי על ידי הגוף לשם ביצוע חילוף החומרים של השומן.

  1. פיסול הגוף

לא משנה כמה דיאטות ופעילות גופנית אתה עושה, תמיד נשארים כמה אזורים בגוף שבהם מצבורי השומן מסרבים בעקשנות להיעלם.

בין אם מצבורי שומן אלה נמצאים במותניים, בבטן, בזרועות או בירכיים, כיסי השומן המבודדים נשארים שם למרות כל מה שאתה מנסה לעשות כדי להיפטר מהם.

למרבה המזל, יש היום מספר טכניקות לפיסול הגוף כולל שאיבת שומן או הקפאת שומן, שיכולות להפחית את כיסי השומן העקשניים ולהעניק לך את הגוף הרזה והמעוצב שאתה מחפש לעצמך.

  1. הסרת קעקועים

אם אתה רוצה לסלק את הקעקועים שמעטרים את גופך מאז שהיית צעיר, היום טכניקת הלייזר מאפשרת למחוק כל קעקוע בגופך, לא משנה מהי הסיבה שבגינה אתה רוצה להעלים אותם.

Exit mobile version