Site icon מקומון רמת גן

5 דרכים למיגון הבית שלכם מפני פריצה

כמעט כל אחד מאיתנו היה קורבן של פריצה לבית או מכיר מישהו שהיה קורבן לפריצה שכזו. לצערנו הרב, בישראל כמות הפריצות לבתים, בין אם מדובר בבתים פרטיים או בדירות בבנייני מגורים, היא מאוד גבוהה, ועל כן עלינו להתקין מערכות ואמצעים שיכולים למנוע זאת.

(צילום באדיבות pixabay)

במאמר זה אנחנו נסקור מספר דרכים כיצד להגן על הבית מפני פריצה, בחלק מהמקרים נוכל לפנות אל חברות אבטחה או חברות שמספקות אמצעי אבטחה שיתקינו לנו אותם, בחלק אחר, נוכל להסתפק בשרותיו של מנעולן מקצועי שיעשה זאת בשבילנו.

לפני שנציג את הדרכים הנ"ל, חשוב לציין נקודה משמעותית, עלינו להתקין את האמצעים הנחוצים, בין אם מדובר במצב רגיל, כלומר כשאין חשש לפריצה, ואחת כמה וכמה אם מדובר על מקרה בו קיימת סכנה כזו, למשל, אם איבדנו מפתח או אם קיים חשש שמישהו הצליח לשכפל את המפתח שלנו מבלי שידענו על כך.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא דרכים שונות כיצד למגן את הבית מפני פריצה. על מנת שנתאים את המבנה להגנה הנכונה, אנחנו יכולים להזמין מנעולן ברמת גן, או לחלופין אל חברת אבטחה והיא תספק לנו את כל הכלים והמידע בנושא.

דרכים למיגון מפני פריצה

החלפת מנעולים – אנחנו יכולים למצוא מנעולן ברמת גן או בכל עיר אחרת, אשר יחליף עבורנו את המנעולים בדלת הכניסה. במקום להשתמש במנעולים ישנים, הוא יכול להתקין עבורנו מנעולים חדשים יותר, וכן להתקין מנעולים נוספים, שיספקו הגנה מוגברת לנכס.

החלפת צילינדר במקרה של אובדן מפתח – זהו מקרה קלאסי בו נצטרך להיעזר במנעולן או במקום אחר. אם אנחנו איבדנו את המפתח יש חשש שהוא הגיע לגורמים שליליים. לכן מוטב שנחליף צילינדר בדלת וכך נמנע מפני סכנה של פריצה לבית שלנו.

התקנת מנעול כספת – על מנת לשמור על חפצים יקרי ערך, מזומן ומסמכים חשובים, נכון יהיה מצדנו להתקין מנעול כספת בנכס, על מנת שאיש לא יוכל לפרוץ אותו. נכון להתקין אותו בחדר שינה או חדר עבודה.

מערכת אזעקה עם מצלמות – כיום בבתים רבים אפשר למצוא מערכת אזעקה שמחוברת למצלמות וכן למוקד אבטחה. מערכת זו מתריעה מפני כניסה של זרים, ובכל פעם כשזה קורה, המערכת מודיעה למוקד שיש לשלוח ניידת אשר תבחן את המבנה. כך גם אם אנחנו לא בבית, יש מי ששומר לנו עליה.

מצלמת דמה – במבנים רבים אנחנו יכולים למצוא מצלמות דמה, אנחנו לא יודעים את זה, וגם לא מי שמנסה לפרוץ אלינו. מדובר על מתקן שנראה בדיוק כמו מצלמה, אך הוא לא באמת מצלם. מדובר על מתקן שמטרתו להרתיע אנשים להיכנס למבנה בצורה לא חוקית. חשוב לומר, זה לא תמיד יעיל, שכן יש אנשים שלא נרתעים, אך בשביל מי שכן, זה אכן רלוונטי.

Exit mobile version