Site icon מקומון רמת גן

5 דברים שצריך להכיר כשמגישים תביעת תאונת עבודה

תאונות עבודה הם דבר נפוץ. הן יכולות לקרות לכל אחד. נשאלת השאלה איך מגישים תביעת תאונת עבודה במקרה של פגיעה בעבודה בעזרת עורך דין נזיקין מומלץ ואיזה זכויות מגיעות (כגון דמי תאונה)? אנחנו נמצאים שעות רבות בעבודה זה מגדיל את הסיכוי להיפגע בטעות בתאונת עבודה. אם נפגעתם בתאונת עבודה אתם לא יודעים איזה זכויות מגיעות לכם כדאי לפנות לעוד נזיקין מקצועי בתחום שיש לו הרבה ניסיון בתחום תאונות עבודה.

סוגים של תאונות עבודה

יש אנשים שנפלו בעבודה יש אנשים שנפצעו בדרך לעבודה או אפילו נפצעו בתאונות דרכים בדרך את העבודה. הביטוח הלאומי קבע זכויות לכל עובד שהוא נפגע עבודה הזכויות האלה נועדו לספק הכנסה לבן אדם שנפגע בתאונת עבודה גם אם הוא כבר לא מסוגל לעבוד. רוב האנשים לא יודעים איך לתבוע ומה לעשות? אם תובעים מעסיק האם תובעים את הביטוח הלאומי? אתם מבולבלים ולא יודעים מה מגיע לכם.

סיוע של עורך דין

עו"ד שמתעסק בתאונות עבודה יסייע לכם רבות יעשה סדר בדברים. ע"וד כזה יגיד לכם כי אתם יכולים לתבוע גם הביטוח הלאומי גם המעביד במפעלים מסוימים וגם חברות ביטוח פרטיות אם יש כאלה. שאתם תובעים את המעסיק תצטרכו להוכיח את האחריות שלו שלב חשוב לתביעת המעסיק היא ההוכחה שהתאונה קרתה בגלל שהמעסיק התרשל או עשה מחדל שגרם לתאונה .רק אם תצליח להוכיח שהמעסיק אשם תקבל ממנו פיצויים. אבל הפיצויים האלה ירדו מהסכומים שקיבלת או תקבל מביטוח לאומי.

 פנייה לביטוח הלאומי

העצה הכי חשובה היא קודם כל לפנות לביטוח לאומי ולנצל שם את הזכויות. שם תוכלו לקבל פיצוי על פגיעה בעבודה. ההגדרות של הביטוח הלאומי יותר רחבות לגבי מה זאת תאונת עבודה, והסיכוי שתקבל שם פיצוי הוא יותר גדול. לבן אדם שנפגע בתאונת עבודה יש הוצאות רפואיות. את רוב ההוצאות כמו אמבולנס, עלות אשפוז, המשך טיפול בקהילה מכסה קופת החולים. אנשים לא יודעים שהביטוח הלאומי יכול לכסות טיפולים שהקופה לא מכסה לנפגעי תאונת עבודה אפילו טיפולים אלטרנטיביים. וזאת בתנאי שרופא הקופה המליץ על כך.

Exit mobile version