Site icon מקומון רמת גן

5 דברים שלא ידעתם על חופשה ביפן

יפן הופכת בשנים האחרונות ליעד תיירותי מבוקש בקרב המון ישראלים, אך יש לפחות 5 דברים שלא ידעתם עליה. החל מאשרת כניסה לישראלים ועד דיסנילנד בטוקיו – הנה כל הפרטים

יפן קורצת להמון אנשים שמחפשים יעד תיירותי אקזוטי ולא רוצים להסתפק במה שהם כבר מכירים מיבשות קרובות. היא מייצגת את אחת התרבויות המפוארות בהיסטוריה, אפשר למצוא בה פעילויות לכל המשפחה ולאחרונה הושקו מסלולים של טיסות ישירות מישראל.

עם זאת, יפן גם דורשת היערכות מוקדמת וכדאי להביא בחשבון את המאפיינים המיוחדים שלה. הנה למשל 5 דברים שלא ידעתם על חופשה ביפן אבל יעודדו אתכם לקראת הנחיתה הקרובה ביעד:

  1. נושאי דרכון ישראלי פטורים מאשרת כניסה

יפן היא מדינה ידידותית מאוד לישראלים, על אף שהתרבות והמסורת שלה שונים לגמרי מכל מה שאנחנו מכירים מהעולם המערבי. לראייה, נושאי דרכון ישראלי שמבקשים לשהות בחופשה ביפן עד לתקופה של 3 חודשים בכלל לא זקוקים לאשרת כניסה. אין צורך בוויזה בשביל החופשה הבאה שלכם ביפן וזה לבד מהווה שיקול משמעותי בבחירת היעד.

  1. אפשר להגיע לטיול מאורגן

יפן היא יעד קלאסי לטיול מאורגן. במהלך טיול מאורגן ליפן ניתן להיחשף לצבעוניות של טוקיו, לבקר בשוק הדגים ולהגיע לארמון הקיסרות של קיוטו. יפן היא אמנם מדינה מפותחת, אך טיול מאורגן יהיה לעיתים קרובות הדרך הטובה ביותר להתנהל בה בלי לבזבז זמן וכסף. בעזרת הטיול מאורגן אפשר לשמוע גם על ההיסטוריה של יפן ולהפיק ערך אמיתי מהחופשה השנתית.

  1. העונה האידיאלית היא בין ספטמבר לנובמבר

רוב האנשים לא לוקחים בחשבון שיפן נמצאת במיקום גיאוגרפי ייחודי ולכן העונות המומלצות לביקור בה שונות מאלו שרלוונטיות לארצות הברית או אירופה. בראש ובראשונה, העונה האידיאלית לביקור במדינה היא בין אמצע ספטמבר לסוף נובמבר. זו תקופה קצרה יחסית אך היא שווה את המאמץ בגלל הלחות הנמוכה ומיעוט הטייפונים והגשם.

  1. מערכת התחבורה ביפן היא מהיעילות בעולם

    צילום: pixabay

אם עד היום התרגלתם לתכנן טיול מעבר לים על בסיס האפשרות של השכרת רכב, יפן תראה לכם איך נראית תחבורה ציבורית אמיתית. מערכת התחבורה ביפן היא מהיעילות בעולם והמשמעות מבחינתכם היא חיסכון עצום בהוצאות. תוכלו להשתמש בתחבורה הציבורית כדי לעבור בין מקומות, לראות מקרוב את התרבות היפנית ולקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת.

  1. יש דיסנילנד בטוקיו

רשת דיסני ידועה בסניפים שיש לה בכל רחבי העולם, אך רבים לא מעלים בדעתם שאפשר למצוא דיסנילנד בבירת יפן. פארק השעשועים המפורסם בנוי במיוחד לילדים ואפשר לבלות בו שעות ארוכות עם המשפחה. ניתן להקדיש ימים שלמים לשיטוט בין המתקנים, לתמונות משותפות עם הדמויות המפורסמות או לצפייה בהצגות. הדיסנילנד בטוקיו הוא גם חדש יחסית וסביר להניח שתהיו מופתעים.

Exit mobile version