Site icon מקומון רמת גן

5 סיבות לבחור בפיסול אף על פני ניתוח אף

ניתוח אף הוא אחד ההליכים הכירורגיים הפלסטיים הנפוצים ביותר. יחד עם זאת, יותר ויותר אנשים מחפשים דרך פחות פולשנית שתוכל לעצב מחדש את האף שלהם. כאן נכנס לתמונה הליך פיסול האף באמצעות הזרקות. טיפול זה יכול להחליק בליטות ולעצב את מתאר האף, אבל הוא זמני בלבד.

מה זה פיסול אף?

פיסול אף כרוך בהזרקה של חומרי מילוי לאף של המטופל כדי לשפר את קווי המתאר ולעצב אותו מחדש. הזריקות מכילות בדרך כלל חומצה היאלורונית, אותו סוג של חומר מילוי המשמש למילוי הלחיים והשפתיים.

במהלך השנים צברה החומצה ההיאלורונית מוניטין כחמר בטוח ויעיל וכאלטרנטיבה טובה להליך הניתוחי. מחקר שנערך בשנת 2016, מצא ששימוש בג׳ל של חומצה היאלורונית הצליח לתקן בעיות באף שניתוח האף המסורתי לא יכול היה לטפל בהן. הוכח גם שפיסול אף יכול לתקן בעיות קלות שנוצרו לאחר ניתוח אף מסורתי.

צילום: freepik
הנה 5 סיבות לבחירה בפיסול אף ולא בניתוח אף

הליך פיסול אף אורך כ-15 דקות בלבד. הליך זה הרבה יותר מהיר מניתוח אף שיכול להימשך בין שעה לארבע שעות.

בפיסול אף התוצאות הן מיידיות, וזמן ההתאוששות הוא מינימלי מאוד. למעשה, תוכלו לעבור את ההליך ולחזור לעבודה עוד באותו יום. אם תשוו את תקופת ההתאוששות לזו הנדרשת לאחר ניתוח אף, תגלו שבמקום תוצאות סופיות שעשויות להימשך עד שנה, בפיסול אף התוצאות הן מיידיות.

פיסול אף הוא הליך שנעשה ללא הרדמה מלאה. המשמעות היא שהמטופל ער ובהכרה במהלך כל הטיפול. יש מנתחים שגם מאפשרים למטופל לאחוז במראה בזמן הטיפול, ובכך לתת לו יותר שליטה על ההליך שהוא עובר.

פיסול אף שנעשה בעזרת חומצה היאלורונית, הוא הליך הפיך. כלומר, אם תוצאות הטיפול לא מוצאות חן בעיניך, או שמתרחש סיבוך רציני – המנתח יכול להשתמש בזריקות שנקראות hyaluronidase, כדי להמיס את חומר המילוי. אבל כיוון שמדובר בהליך שתוצאותיו זמניות, לאחר שחומר המילוי יתפוגג (גם אם הוא לא חומצה היאלורונית), המצב יחזור לקדמותו.

כל הליך כירורגי מערב בסיכונים שונים כולל דימום, זיהום, תגובה שלילית להרדמה הכללית ואפילו אף קהה ללא תחושות. כשאתם בוחרים בפיסול אף ללא ניתוח, אתם נמנעים מכל הסכנות האלה שטומן בחובו כל סוג של ניתוח.

צילום: exels
מי מועמד מתאים לפיסול אף?

מהבחינה האסתטית, המועמד האידיאלי לפיסול אף הוא אדם שעל אפו בליטות קטנות או קצה אף מעט נפול. זה אומר שזריקות יכולות לתקן אסימטריות לאורך האף בצורה יעילה. עם זאת, חלק גדול מהצלחת פיסול האף תלוי באנטומיה האישית ובמידת התיקון הנדרש.

מי לא מועמד מתאים לפיסול אף?

מטופל שמחפש תוצאה דרסטית, כמו תיקון אף עקום או שבר חמור באף, כנראה שלא יוכל להיעזר בהליך של פיסול אף. בנוסף, אדם שמבקש לתקן בעיות נשימה, חייב לעבור ניתוח אף. אפשרות לא כירורגית לא מסוגלת לתקן בעיות נשימה.

אנשים שמרכיבים משקפיים בקביעות גם הם עשויים לא להיות מועמדים אידיאליים לפיסול אף. זאת משום שלא מומלץ להרכיב משקפי ראיה או משקפי שמש במשך שבוע עד שבועיים לאחר ההליך. חומר המילוי לא יכול להשתלב עם עור האף כאשר מופעל עליו לחץ רב מדי. כמו כן, כאשר יש להוסיף חומר מילוי לגשר האף, המשקפיים עלולים לפגוע בחומר אם המשקפים מפעילים לחץ על אזור זה.

המאמר נכתב באדיבות האתר – https://dreamnose.net/
Exit mobile version