Site icon מקומון רמת גן

5 משעוני הרולקס הייחודיים ביותר בהיסטוריה

אם תשאלו חובבי שעונים ברחבי העולם, מה מאפיין את שעוני רולקס, יצרנית שעוני היוקרה המפורסמת ביותר בעולם, סביר להניח שתשמעו תשובות כמו האמינות שלהם והעיצוב העל זמני שלהם.

קולקציית השעונים של רולקס מורכבת ממספר דגמים פופולריים ואייקוניים במיוחד שכל חובב שעונים ואפילו, אתם יודעים מה, גם לא חובבי שעונים, מכירים ויכולים לזהות עם החברה, כמו הסאבמרינר, השעון האייקוני ביותר בעולם, ה-GMT MASTER או הדייטונה. אבל לרולקס יש גם מספר לא מבוטל של שעונים שנחשבים לאגדה בקרב חובבי המותג, שעונים מיוחדים ולא סטנדרטיים. הגיע הזמן שתכירו אותם. 

רולקס ז'אן קלוד קילי 

זא'ן-קלוד קילי היה גולש סקי צרפתי אגדי, שהיה שגריר של רולקס. השעון שרולקס ייצרה שנשא את שמו היה שעון כרונוגרף, שהיה השעון הראשון של החברה שהגיע עם לוח שנה מלא, כלומר, לוח שנה שמראה יום בשבוע, תאריך וחודש, משהו שרולקס לא עשתה מאז באף שעון אחר שלה. השעונים הללו נחשבים לנדירים במיוחד, כשהנדירים ביותר שבהם מגיעים בגוף העשוי מזהב ורוד. שעון כזה שהגיע למכירה פומבית נמכר בסכום של כ-320 אלף אירו.

רולקס דייטונה. צילום: שניידר שעונים, רעננה

רולקס סי-דוולר חנג'אר 

אחד השעונים הייחודיים של רולקס והמפורסמים ביותר מבין השעונים הנדירים של רולקס. השעון מתהדר בסמל החאנג'ר, הלוגו של סולטן עומאן המנוח, קאבוס בין סעיד אל סעיד, שהיה חובב שעונים מושבע ונהג להעניק שעוני רולקס שנשאו את לוגו הממלכה במתנה למגוון רחב של מקורבים ואנשים שהוא רצה להוקיר להם טובה והערכה. שעונים כאלו נחשבים נדירים במיוחד, כאשר אחד מהם שהופיע בסופו של דבר למכירה, גרף סכום של כ-440 אלף אירו במכירה פומבית. 

רולקס סטלין (Stelline)

שלא תתבלבלו עם סטאלין, כאן מדובר בסטלין – Stelline, המילה האיטלקית לכוכבנית. הכינוי הוענק לשעון בגלל שמונת הכוכבים שמחליפים את סמני השעות שלו. השעון נחשב לנדיר במיוחד היות והוא מגיע עם תאריך, יום ומצב ירח (Moon Phase), כשרולקס ייצרה אותו בכמויות מצומצמות במיוחד. שעון כזה שהגיע למכירה פומבית גרף סכום של כ-555 אלף אירו. 

רולקס פדלון (Padellone)

עוד שעון נדיר במיוחד של רולקס מאמצע המאה הקודמת, כשגם הוא, כמו הסטלין, מגיע עם קומפליקציות נדירות יחסית אצל רולקס – תאריך, יום, חודש ומצב ירח. השם שלו, Padellone, מגיע גם הוא מאיטלקית, כשהמשמעות שלו היא "מחבת גדול", כינוי שהוענק לו בגלל הקוטר שלו, 38 מ"מ, שנחשב באותה תקופה לגדול במיוחד. שעון כזה שהופיע למכירה פומבית גרף סכום של כ-855 אלף אירו.

רולקס סטלה דיי-דייט

שעון פחות יקר מהשעונים האחרים ברשימה שלנו במכירות פומביות, אבל עדיין מדובר בדגם ייחודי ונדיר במיוחד. הסטלה (Stella) הוא שעון דיי-דייט, שיוצר על ידי רולקס עם לוחות בגוונים בוהקים במיוחד, שזהרו תחת תאורה. העובדה הזאת גרמה לאספנים להעניק לשעון את השם סטלה, שגם הוא מגיע מאיטלקית, כשמהמשמעות שלו היא "כוכב". בניגוד לשעונים הקודמים ברשימה שלנו, את שעוני הרולקס דיי-דייט סטלה ניתן למצוא בקלות רבה יותר יחסית לדגמים הקודמים ובתג מחיר נגיש הרבה יותר, של כ-30-40 אלף דולרים. 

רוצים לדעת עוד על עולם השעונים? היכנסו למגזין השעונים הישראלי – WATCHGURU 

Exit mobile version