Site icon מקומון רמת גן

5 טיפים לעיצוב הבית שלכם

אין כמו עיצוב הבית מחדש כדי להעניק לעצמנו תחושה של התחדשות. בין אם הבית שלנו זקוק לכך ובין אם לא, שינויים הם תמיד דבר חיובי. יחד עם זאת, בעוד שברוב המקרים חושבים שעיצוב הבית תלוי אך ורק בריהוט חדש, כדי באמת לשדרג את עיצוב הבית יש כמה וכמה אלמנטים נוספים חשובים שכדאי להתמקד בהם. לכן, הכנו עבורכם 5 טיפים לעיצוב הבית, שיעניקו לביתכם תחושה של בית חדש ושישפרו משמעותית את הוויזואליות שלו. אז רגע לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית, שימו לב לטיפים שלנו.

  1. קודם כל, תקציב הוא שם המשחק. והאמת? לא רק כיוון זה יעזור לכם לשלוט בהוצאות מבלי לעבור את הגבול, אלא גם כיוון שזה ידחוף אתכם למצוא מציאות שוות במיוחד הן ברמת הייחודיות והעיצוב שלהם, והן מבחינת העלות המשתלמת שלהם. נכון, זה הכי פשוט ללכת לרשתות הריהוט הידועות ולבחור את הריהוט שהכי מתאים לכם. אבל אתם תופתעו אילו מציאות מעניינות ניתן למצוא בחנויות יד שנייה, ברשתות החברתיות ועוד.
  2. תפטרו מדברים שאינכם זקוקים להם יותר או מעוניינים בהם יותר- תאמינו לנו שיהיה לכם הרבה יותר פשוט לבחור קו עיצובי אחרי שתפנו את הבית שלכם מדברים שאינכם רוצים יותר. לא רק שזה יפנה מקום ותוכלו להיזכר איך הבית עצמו נראה שרק עברתם אליו, זה גם יעזור לכם  להכין רשימה של אביזרי וריהוט שאתם מעוניינים לרכוש.
  3. בחירת קונספט עיצוב- ובכן כדי שלא תתחילו להשתולל ולרכוש רהיטים ואביזרים שאינם מתאימים אחד לשני בשום צורה, הן מבחינת הצבעים והן מבחינת העיצוב, כדאי להחליט על קונספט, קו עיצובי שסביבו תעצבו את החלל מחדש. בין אם ברצונכם לעצב את הבית בקונספט חדשני, אורבני, כפרי, וינטאג' ועוד, ברגע שתחליטו על הגישה העיצובית שלכם יהיה לכם יותר קל להתאים את הדברים לעיצוב.
  4. שימוש נכון בחלל הבית- ניתן אפילו לקרוא לזה אסטרטגיה. ברגע שפיניתם את הבית מדברים ישנים, ניתן לראות טוב יותר את החלל עצמו, ולתכנן מחדש כיצד אתם רוצים למקם את הריהוט בצורה שתמקסם את החלל ואף תיצור אשליה של חלל גדול יותר.
  5. תאורה- למי שלא יודע, תאורה יכולה להשפיע בצורה עצומה על הנראות של החלל. תאורה טובה ובמיקום הנכון יכולה להעצים את הוויזואליות של הדירה, בעוד תאורה שאינה מתאימה לחדר ושממוקמת בנקודות לא אסטרטגיות יכולה לפגום בעיצוב הסופי. כמו כן, תאורה היא לא רק סוג גופי התאורה וצבע, אלא גם חשוב שהיא תהיה חסכונית בחשמל, מעוצבת באופן מוקפד, ומותאמת לתשתית החשמל בביתכם. ובכן, כשמדובר בתאורה, כדאי שתכירו את קמחי תאורה. לא רק שמדובר בחברה וותיקה שמציעה מבחר מרהיב של סוגי תאורה, אלא גם שאנשי הצוות המנוסים של החברה מסייעים לכם להתאים את התאורה המתאימה לביתכם, ומייעצים לכם במקצועיות, באדיבות ובסבלנות.

אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן לעצב מחדש את הבית, קדימה לעבודה.

 

 

Exit mobile version