Site icon מקומון רמת גן

5 טיפים לבחירת אוהל גדול לרכישה

מחפשים אוהלים גדולים למכירה? לפני שאתם מבצעים רכישה שכזאת חשוב שתדעו לבחור את האוהלים הנכונים לצרכים שלכם.

בימינו, יותר ויותר אנשים בוחרים לערוך אירועים באוהלי ענק מהסיבה שהם מאפשרים להם לבחור את הלוקיישן המובחר שלהם ללא פשרות. יחד עם זאת, זה חשוב לרכוש אוהלים איכותיים הן מהבחינה הלוגיסטית, הפונקציונלית וכמובן הבטיחותית. אוהל לא איכותי שאינו עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר עלול לקלקל למישהו את האירוע שלו וודאי אינכם רוצים שזה יקרה. אז איך תדעו לבחור את האוהלים הנכונים והמתאימים לאירועים? הנה חמישה טיפים חשובים שכדאי לקחת לתשומת ליבכם כאשר אתם בוחנים אוהלים גדולים למכירה.

  1. גודל האוהל- כאשר אתם בוחרים אוהל לאירוע זהו קריטי שהאוהל יכיל את כמות האנשים המתוכננים להגיע לאירוע. מעבר לכך שהגודל מעניק נוחות ומרחב לאורחים, זה גם עלול להיות לא בטיחותי להכניס אליו מספר אנשים גבוה מייעודו. אז כאשר אתם בוחרים את האוהל, תבדקו האם הוא מיועד ומתאים עבור כמות האנשים שהולכים להתארח בו.
  2. התאמת האוהל לאקלים- בין אם מדובר באירוע בעונה החמה, ובין אם מדובר באירוע בעונה החורפית והקרה, חשוב שהאוהל יהיה מותאם לאקלים ויעמוד בתנאי מזג האוויר. אם לא תתאימו את האוהל, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם אוהל שמתעופף עם הרוח, ושחמור מכך חודרים אליו מים. חדירה של גשם לאירוע מושקע? לא נשמע כיף במיוחד.
  3. אופרציה פשוטה- תזכרו שהאירועים הנערכים באוהל לא פעם ממוקמים באזורים קצת מאתגרים. לכן, זה חשוב שאופרציית ההקמה של האוהל תהיה פשוטה ומותאמת לאזור האירוע. בזמן הקמה של אירוע, יש הרבה לחץ, והדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שלא תצליחו להקים את האוהל בזמן, תוך שמירה על תקני בטיחות מחמירים. אז במקום לבחון את כישורי האדריכלות שלכם, כאשר אתם בוחרים אוהל גדול חשוב שתראו אם אופרציית ההרכבה שלו פשוטה ונוחה.

    צילום: Canva

  4. מחירו של האוהל- קיימים אוהלים שונים באיכויות שונות, וזה בסדר לבחור את האוהל שעונה באופן ממוקד על הצרכים שלכם. יחד עם זאת, זה מאוד חשוב לא לבחור באופן אוטומטי את האוהל במחיר הנמוך ביותר מהסיבה הפשוטה שאם הוא לא מספק לכם את האיכות ואת המענה המדויק, אתם תמצאו את עצמכם בחוסר נוחות איומה שתקלקל לכם את האירוע, והאמת? אתם תגלו שסתם הוצאתם כסף.
  5. חומרי גלם ומאפיינים חשובים נוספים- אם כבר החלטתם לרכוש אוהל לאירועים סביר להניח שאתם מעוניינים להפעיל אותו לטווח ארוך. לכן, זה מאוד חשוב לבדוק ממה הוא עשוי, מהי העמידות הצפויה שלו, האם הבד שלו אטום למים, האם קיימים פתחי אוורור, האם קיימת בקרת לחות ועוד.

אז אתם מחפשים אוהלים גדולים למכירה? לפני שאתם מבצעים רכישה תבדקו האם הם עונים על כל הצרכים שציינו, ואנו מבטיחים לכם, שאם תשתמשו בטיפים שלנו, אתם תוכלו להנות מאירוע משובח ומאוהל שילווה אתכם גם באירועים הבאים. תהנו.

 

Exit mobile version