Site icon מקומון רמת גן

5 דרכים להצעת נישואין מיוחדת

יוצאים יחד כבר לא מעט זמן ומעוניינים להציע נישואין לבחיר או לבחירת לבכם? אם כן, וודאי שמעתם על לא מעט סגנונות הצעה שונות של נישואין, שחלקן מקוריות ולא צפויות. חלקן לא יתאימו לכולם באותה מידה.

הצעת נישואין – מסתבר שאפשר לעשות את זה קצת אחרת

הצעת נישואין כבר לא צריכה להיות בנלית במגדל האייפל בפריז, בחוף הים או בפיקניק בזמן השקיעה. יש לא מעט רעיונות מקוריים להצעת נישואין ואפשר, ואף רצוי מאד, לקחת השראה ולהיות מקוריים ומיוחדים.

רעיונות להצעת נישואין ייחודית

אז רגע לאחר שבחרתן בטבעת אירוסין מעוצבת, הנה 5 דרכים להצעת נישואין מיוחדת שלא תשכח לעולם:

  1. באתר אינטרנט – בעידן שבו האינטרנט נמצא בכל פינה, זה הזמן לנצל את כל האפשרויות שמוצעות לנו ברשת. מחפשים דרך מקורית ומיוחדת להציע נישואין לבחירת לבכם? אם כן, מה דעתכם למשל לעצב דף נחיתה שבו אתם מציעים את ההצעה? או לאלו שפחות מופנים, להטמיע בפורום, קבוצה או אתר שבו בן או בת הזוג נמצאים לא מעט. זו תהיה, ללא ספק, הצעת נישואין מפתיעה.
  2. מודפסת על מצעי המיטה – דרך מקורית ומיוחדת נוספת להציע נישואין היא להדפיס את ההצעה עצמה על גבי מצעי המיטה ולכסות את המיטה בהם. מעבר לכך שמדובר בהצעה מפתיעה מאד, זו תהיה מזכרת נפלאה שתישאר אתכם לאורך שנים (וכמובן גם שימושית מאד).
  3. להציע תוך כדי שיחה, ללא הכנה מיוחדת – לפעמים ההצעות הטובות ביותר הן אלו שנעשות תוך כדי, ללא תכנון מקדים. לא תמיד מוכרחים לעשות את הכול בגדול. אתם יכולים להציע נישואין תוך כדי שיחה, ללא הכנה כלשהי. כשאתם אוכלים את ארוחת הערב שלכם בסלון, מול הטלוויזיה, כשאתם קמים בבוקר ושותים ביחד את הקפה במרפסת או בכל רגע שאתם ביחד בבית ומשוחחים אולי על נושאים אחרים.
  4. ברכבת, בזמן נסיעה – נוסעים ברכבת לפעמים? זה הזמן לנצל את התחבורה הציבורית לצורך הצעת הנישואין. אפשר להציע נישואין בזמן הנסיעה עצמה או בהמתנה לרכבת, בתחנה. זו תהיה הצעה שגרתית מצד אחד אך גם מפתיעה מאדו שלעולם לא תשכחו.
  5. על הקרקע כשאתם למעלה למעלה – הנה דרך ייחודית להציע נישואין לבן או לבת הזוג. צאו לטיסה בכדור פורח, כשאתם גבוה גבוה, הפנו את תשומת ליבה של אהובתכם אל הקרקע. שם, למטה, תחכה לה הצעת נישואין שיהיה ניתן לקרוא מגובה רב. זה יכול להיות שלט, עם כיתוב בולט וגדול המורכב מפרחים או אלמנטים ייחודיים שאותם מפזרים על הקרקע בצורת האותיות.

    צילום עמיעד טאוב

 

 

Exit mobile version