Site icon מקומון רמת גן

5 דגשים חיוניים לעיצוב מטבח החלומות

צילום: יח"צ

אנחנו בנגריית אקספרס צפון כל כך אוהבים לעצב מטבחים מפני שזה דורש מאיתנו רמה גבוהה של יצירתיות, המאפשרת לנו לשלב את הפונקציונליות של המטבח, נוחות השימוש בו והאסתטיקה שלו עם טעמכם האישי ועם חשיבה לעתיד, שתשאיר אתכם עם מטבח שאם ממש ממש אוהבים – גם בעוד כמה שנים.

איך אנחנו עושים את זה? יש לנו 5 דגשים מנצחים בשלבי תכנון מטבח מעוצב במיוחד בשבילכם:

5 דגשים פשוטים לעיצוב המטבח המושלם שלכם

עיצוב חכם ונכון של המטבח שלכם, עיצוב על זמני, שיאפשר לכם להנות מהמטבח גם בעוד כמה שנים כאשר הטרנדים בתחום יתחלפו, כולל חמישה אלמנטים חיוניים:

בחירת צבע

בחירת הצבע מתייחסת לא רק לבחירת צבע הארונות אלא גם לצבע של משטחי העבודה, הקירות, החיפוי וכל האלמנטים הגדולים במטבח. בחירה נכונה נשענת על פלטת צבעים הרמונית, שילוב נכון עם הצבעים השולטים ביתר חלקי הבית וכמובן – הטעם האישי שלכם.

בחירת סגנון עיצובי למטבח

עיצוב מטבחים הוא עולם שלם של סגנונות, מטבחים כפריים, או בסגנון פרובנס, מטבחים איטלקיים, או מטבחים מודרניים, אורבניים, תעשייתיים ועוד. החוכמה היא לבחור סגנון שמתכתב נכון עם העיצוב השולט בבית ומתאים לסגנון האישי שלכם. אנו בנגריית אקספרס צפון מציעים מגוון סגנונות עיצוב ומזמינים את לקוחותינו לקטלוג עשיר עבור עיצוב מטבחים בצפון.

בחירת תאורה

השיקול העיקרי בבחירת תאורה למטבח הוא פונקציונלי ללא ספק. חשוב שיהיה לכם נוח לבשל, לראות היטב את המרכיבים השונים ואת העבודה שאתם עושים. לכן חשוב לבחור מיקומים מדויקים לגופי תאורה, לצד עיצוב מתאים לעיצוב המטבח ולא גורע מן העוצמה הרצויה לכם.

חיפוי קיר

אלמנט ייחודי למטבח שנותן לכם הזדמנות נפלאה להתבטא ולבחור את העיצוב שאתם אוהבים. זה יכול להיות חיפוי זכוכית, או קרמיקה, עם או בלי הדפס, צבוע, או שקוף, העיקר שיהיה לטעמכם.

בחירת שיש

משטחי עבודה למטבח כבר אינם מוגבלים לשיש בלבד. תוכלו לבחור בוצ'ר מעץ כבד, משטח מתכת, חומרים דמויי שיש ועוד. התכונות החשובות ביותר למשטחי עבודה הן עמידות ופונקציונאליות לצד בחירה עיצובית נכונה ליצירת מטבח חלומי ויפהפה.

לסיכום

בסוף התהליך, התוצאות מדברות בעד עצמן: מטבח איכותי וחזק, שהעיצוב שלו הופך אותו למרכז החיים בבית, מחזק את האווירה המשפחתית ויוצר מקום שנעים לשהות בו ביחד.

בעלי עסקים מהצפון? הנכם מוזמנים לשיחת ייעוץ חינם עבור קידום אתרי וורדפרס בגוגל מאת דוקטור לקידום אתרים, ומציעים מגוון פתרונות שיווק ופרסום בגוגל וברשתות חברתיות.

Exit mobile version