Site icon מקומון רמת גן

4 יעדים שיעשו לכם חשק לטוס לאפריקה

אפריקה, המכונה גם היבשת השחורה, משאירה את כל המטיילים מוקסמים ונפעמים מהעוצמה הייחודית של היבשת ותושביה, ממרחבי הטבע המדהימים, מהמפגש עם חיות בר מרשימות וממפגשים תרבותיים מעניינים עם המקומיים. באפריקה תיהנו מטיולי ספארי מלהיבים ומרגשים, מביקור בשבטים עתיקים עם תלבושות מסורתיות, מפסטיבלים מעניינים, מערים גדולות ומודרניות עם מרכזי קניות מפוארים ומאוכל טעים. לפניכם 4 יעדים מומלצים שיעשו לכם חשק לטוס ליבשת הקרובה והשכנה

אתיופיה- שבטים וחגיגת הטימקט

לכל הישראלים יש פינה חמה בלב לאתיופיה, המדינה היפה והמרשימה מציעה נופים פראיים מדהימים, מגוון תרבויות, חיות רבות, שווקים ססגוניים, שרידים ארכאולוגיים מתקופות עתיקות ואוכל טעים. מדי שנה מתקיים פסטיבל הטימקט הידוע בצפון אתיופיה, אירוע דתי חשוב וסוחף, במהלכו תיהנו מתהלוכות ססגוניות של מקומיים הלובשים תלבושות צבעוניות בעודם נושאים דגם של ארון הברית.

אתיופיה ידועה באטרקציות מלהיבות ומיוחדות כמו שמורת הרי סימיאן, המתחם המלכותי בגונדאר, כפרים של בני הפלאשה, אקסום – בירת ממלכת שבא, העיר לליבלה שחצובה בסלע ההר, ועמק נהר האומו בו חיים שבטים אותנטיים השומרים על אורח חייהם עד עצם היום הזה.

נמיביה- דיונות, חופים ופארקים מדהימים

המדינה ממוקמת באזור הטרופי ביבשת אפריקה ומציעה שמורות טבע מדהימות כמו שמורת הטבע קייפ קרוס הידועה בכלבי הים, ספארי בפארק הלאומי אטושה המבטיח מפגש עם חיות רבות כמו פילים, אריות, נמרים וג'ירפות, קניון פיש ריבר המציע תצורות טבע מדהימות, ציורי אבן עתיקים במדבר הקלהארי, חוף השלדים ועוד.

נמיביה ידועה גם במדבריות העצומים, אין כמו חוויית גלישת החולות במדבר, מומלץ לצאת למסע ג'יפים במדבר נמיב וליהנות מנופים מדהימים ועוצר נשימה, מצמחים בני אלפיים שנה וממפגש עם חיות כמו פילים, קרנפים וג'ירפות. מדבר נמיב הוא העתיק במדבריות העולם, הוא ידוע בדיונות הנישאות לגובה עצום והתנועה קשה בו מאוד.

טנזניה- הרי געש, אגמים וטבע פראי

טנזניה שוכנת לחוף האוקיינוס האטלנטי, המדינה נחשבת לאחת היפות, המעניינות והמגוונות ביותר ביבשת אפריקה. טנזניה נחשבת לאחד היעדים האהובים על ישראלים, גם מוטי קירשנבאום ז"ל התאהב במדינה וצילם בה את סרטי הטבע שלו.

טנזניה מציעה מפגש עם בעלי חיים רבים, יש במדינה שמורות טבע מהיפות באפריקה, מתגוררים בה כ-130 שבטים שונים ובמהלך הטיול נהנים ממפגשים תרבותיים מסקרנים ומלהיבים. שתי האטרקציות החשובות ביותר במדינה הן ספארי בשמורת סרנגטי המפורסמת וסיור במכתש נגורונגורו בו ניתן להתארח בבתים של ילידים משבט המסאי כדי ללמוד על אורח חייהם ולהכיר את התרבות העשירה שלהם.

זנזיבר- נפש חלומי באי התבלינים

ניתן לשלב ספארי בטנזניה למספר ימים יחד עם נופש חלומי באי זנזיבר, אי התבלנים הידוע. זנזיבר הפכה ליעד תיירותי פופולרי ומבוקש בשנים האחרונות, יש באי הקסום והאקזוטי חופים מדהימים ונקיים עם חול רך ונעים ומים צלולים בגוון טורקיז, יער טרופי קסום, מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, ערים עתיקות ושווקים דינמיים וססגוניים, בהם תוכלו לרכוש מזכרות וכמובן גם תבלינים איכותיים וייחודיים.

צילום pixabay

 

Exit mobile version