Site icon מקומון רמת גן

4 טיפים לריהוט ועיצוב הבית באופן ייחודי ומרשים יותר

עוברים דירה ומחפשים טיפים לריהוט הבית? רוצים לדעת איך כדאי לרהט את הבית, כדי שתקבלו את התוצאה הסופית שאתם חולמים עליה? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. בואו ללמוד איך לרהט את הבית באופן ייחודי, מרשים, ויפה יותר – במינימום השקעה של זמן, כסף או מאמץ מהצד שלכם.1. תבחרו במיטה גדולה, מרווחת ונוחה

אם אתם מרהטים את חדרי השינה, כדאי שתשקיעו מחשבה מספקת בנוגע לבחירת המיטות. וזאת שכן בחירת המיטה יכולה להשפיע על איכות השינה שלכם, ולכן גם על איכות החיים שלכם, אפילו למשך שנים ארוכות קדימה. בנוסף, המיטה היא מהרהיטים הגדולים, הבולטים והמשמעותיים ביותר בחדרי השינה – מה שהופך את המיטה לקריטית מבחינת השפעתה על עיצוב החדר ומראהו. ולכן, חשוב להקדיש מספיק זמן ומחשבה, לשם בחירת המיטות שהכי יתאימו לכם, ושיתרמו לעיצוב חדר השינה שלכם.

2. תחפשו שולחנות ושידות מעוצבות

אחד מהרהיטים החשובים והגדולים ביותר בבית שלנו, הוא ללא ספק השולחנות והשידות – בין אם מדובר בשולחן האוכל במטבח, בשולחן הקפה בסלון, או בשולחן הלימודים או העבודה שבחדר. ומכאן, שאם כבר מרהטים את הבית מחדש – חשוב מאוד להשקיע מחשבה על בחירת שולחנות ושידות שמעוצבות בסגנון שאתם אוהבים, ושמתאימות לעיצוב הבית הכללי.

3. תשקיעו על ארונות בהתאמה אישית

במידה והחלטתם לרהט את הבית או לשדרג את עיצובו, חשוב מאוד שלא תפסחו על ארונות האמבטיה. הארונות הם רהיט מאוד בולט ומשמעותי, שנמצא אותו בכל חדר רחצה בבית. עובדות אלו גורמות לכך שהארונות הם בעלי השפעה משמעותית על המראה של חדרי האמבטיה בבית, ועל האווירה שיש בהם. ולכן, חשוב מאוד לבחור את הארונות שלכם בצורה נכונה, כחלק מתהליך ריהוט ועיצוב הבית.

תמונה: canva

טיפ חשוב נוסף הוא לפנות רק לחברה מובילה בתחום, כמו חברת Bathline  המתמחה בתחום ארונות האמבטיה והמקלחונים כבר מעל שלושים שנה, וזאת על מנת שתהיו בטוחים שתקבלו בדיוק את התוצאה שלה אתם מצפים, וכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

4. תלו וילונות מעוצבים

אחת הדרכים הכי טובות להוסיף סטייל לבית, ולשדרג את עיצובו, היא לתלות וילונות מעוצבים בחללי הבית – בין אם מדובר בווילון לחלון בסלון או בווילונות לחלונות בחדרי הילדים. הווילונות מאפשרים לנו לשדרג בקלות את עיצוב הבית, וכך גם להביא את הסגנון האישי שלנו לידי ביטוי בעיצוב. בנוסף, לא מדובר בהוצאה גבוהה מדי, וכיום אפשר למצוא וילונות במחירים שמתאימים לכל כיס. ולכן, אם אתם כבר מרהטים ומעצבים את הבית מחדש – כדאי שתשקלו גם להוסיף וילונות מעוצבים חדשים.

Exit mobile version