Site icon מקומון רמת גן

4 דרכים להרים את העסק שלך אל השלב הבא

כבעל עסק, אתה בוודאי יודע שבעסקים אי אפשר לנוח על זרי הדפנה. אפילו עסקים די מצליחים, צריכים לשאוף כל הזמן לשפר, להשתפר, להרים את העסק לשלב הבא. יש הרבה דרכים להתייעלות עסקית, אבל הפעם אנו רוצים להתמקד לא בצד ההוצאות אלא בצד ההכנסות. כלומר חשוב להכיר כמה שיותר דרכים להגיע ליותר לקוחות, למכור יותר ובקיצור להעלות את הפדיון. וכשיש אינטרנט ברקע, נציג 4 דרכים לחשיפה עסקית מוגברת ויותר מכירות.

למה חנות מקוונת חשובה כל כך?

אם העסק שלך ממוקד מכירות, הרשת יכולה להיות חלון הראווה שלך. לא מסובך לפתוח חנות אינטרנט, למעשה זה הרבה יותר פשוט לעומת פתיחה של סניף נוסף, רגיל. בניית אתר מכירות מאפשרת לפנות ללקוחות ללא שום מגבלה גיאוגרפית. גם אם יש לך חנות בבאר שבע, אין לך שום בעיה לקלוט הזמנות, למכור ולשלוח מוצרים ללקוח מתל אביב או מקריית שמונה. שלא לדבר על כך שיש חנויות שגם פונות ללקוחות מחו"ל (בין אם יהודים ובין אם לא יהודים). אגב, אפילו בתחומי השירותים השונים, ניתן לגלות לא מעט חנויות מקוונות משגשגות ומצליחות. למשל, עורך דין שמוכר בחנות מקוונת ספרים שכתב או מעצב שיער שמוכר ברשת מוצרי שיער, מייבשי שיער, מחליקי שיער וכדומה. בקיצור, חנות מקוונת מגדילה את הפדיון ולא מצריכה השקעה מרובה בתחזוקה.

צילום: Pixabay

שיווק ומכירה בעזרת הפייסבוק

כדי להרים את העסק לשלב הבא, צריך להשקיע יותר בנוכחות מקוונת ברשתות החברתיות. כדאי לתחזק עמוד עסקי מושקע. גם אם יש לך אחד כזה, חשוב להעלות תכנים איכותיים, בתדירות גבוהה. תכנים שיעלו את מעורבות הצרכנים, ישתפו הצעות לשירותים או מוצרים עדכניים. שאפו ליצור שיח בפייסבוק, שיח שיביא שיתופים ופרסום מפה לאוזן. כמו כן, שימו לב שאפשר גם למכור מוצרים ישירות דרך הפייסבוק. אפשר כמובן להוסיף קישורים לאתר העסק ולהיעזר בדף העסקי לצורך הנעה לפעולה. וללא ספק, קישור מדף עסקי ישירות לחנות אינטרנטית מהווה צעד מצוין לעבר יותר מכירות והצלחה עסקית.

אינסטרגרם שייך לצעירים

לעסקים בתחומי לייף סטייל, אופנה, תכשיטים, ביגוד, אפילו עיצוב הבית, אינסטרגרם מהווה פלטפורמה יוצאת מן הכלל. במיוחד, זוהי הפלטפורמה שמדברת מאוד אל הצעירים. ניתן לבצע קידום, מיתוג באינסטגרם וכן לשתף פעולה עם מובילי דיעה או משפיעים שהצעירים נושאי אליהם עיניים. כמו כן, ניתן כמובן ליצור חיבורים בין תמונות לבין החנות, העסק או האתר שלכם.

אמזון ואיביי

לסיום, נזכיר כמובן שגם אמזון ואיביי מהווים פלטפורמות מעולות להגדלת מכירות. לא נרחיב על כך יותר מדי מכיוון שזה עולם רחב, מאתגר ואפשר לכתוב על כך בקלות אלפי מילים ולתת עוד המון עצות. בגדול, כאשר אתם מחזקים את הנוכחות המקוונת שלכם, באופן מוטה מותג, מוטה לקוחות, מוטה מכירות, אתם מגיעים לקהל יעד מגוון וללא ספק – מרימים את העסק שלכם למעלה.

Exit mobile version