Site icon מקומון רמת גן

3 טיפים לשימוש בגנרטור באירוע בטבע

החלטתם לבצע אירוע בטבע, קודם כל רצינו להגיד לכם שאין ספק שמדובר בבחירה נכונה. אירוע בטבע בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה ואפילו חתונת כסף להורים הוא אירוע מכונן.

אך יחד עם זאת, מעבר ליופי הגלום שנמצא בטבע יהיה עליכם להתארגן בצורה נכונה אל האירוע. אחד הדברים המרכזיים שתצטרכו לדאוג לו הוא הגנרטור שלכם.

הגנרטור למעשה יהיה אחראי על התאורה, המוזיקה, פלטות החימום של האוכל שלכם ובגדול על כל נושא החשמל באירוע שלכם. אז איך משתמשים בגנרטור בצורה נכונה? הישארו איתנו!

טיפ מספר 1#: דאגו לבקש פלאג חלופי

אתם לא כל יום עושים אירועים בטבע, תרחיש הגיוני בהחלט שישרף לכם הפלאג במהלך התנעה לא נכונה של הגנרטור. לכן בקשו פלאג חלופי שיהיה לכם לכל מקרה. אגב, פלאג יכול להישרף לכם גם אם עשיתם הכל נכון – נפלאות דרכי האל.

ההמלצה שלנו היא לבדוק עם חברת השכרת גנרטורים טרם היציאה אם הגנרטור עובד כמו שצריך והאם ישנם בעיות, כמו כן לפני היציאה תעברו הדרכה בה יסבירו לכם איך לעבוד בצורה נכונה עם הגנרטור.

טיפ מספר 2#: בדקו שהחברה מעניקה טיפול בזמן אמת

כאשר אנחנו מדברים על השכרת גנרטורים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. עבודה עם חברת השכרה מיומנת ובעלת ניסיון תמיד תהיה עבורנו פשוטה וקלה יותר.

בדקו אם חברת ההשכרה מספקת שירותי אחריות בזמן אמת, לפעמים לא הכל בשליטתנו ויכול להיות שהגנרטור יפסיק לעבוד באמצע האירוע. מה אנחנו עושים במצב כזה?

חברות רבות מציעות שירותי תיקון והחלפה מסביב לשעון, בדקו אם שירות זה מוצע לכם במסגרת החבילה. אגב, לפעמים שווה להוסיף עוד כמה שקלים בשביל הביטחון הזה. בכל זאת, אתם עושים אירוע בטבע – לא תמיד הכל צפוי…

טיפ מספר 3#: אל תשכחו לתדלק!

למעשה לא רק את האורחים צריך לתדלק, גם את הגנרטור. סוגי גנרטורים שונים "אוכלים" כמות שונה של דלק כאשר הסטנדרט הוא בין ליטר וחצי לשני ליטר בשעה. לכן, אם תהיו בשטח כ – 5 שעות מן הראוי שתתארגנו על כ-10 ליטר דלק לפחות!

גנרטורים מסוימים עובדים על בנזין ואילו אחרים על סולר, בדקו עם איזה סוג דלק הגנרטור שלכם עובד על מנת למנוע אי נעימויות ולהרוס את הגנרטור עוד לפני שהאירוע התחיל.

תמונה: canva

מעוניינים להשכיר גנרטור: יש לנו את החברה עבורכם!

חברת ניק מערכות אשר נמצאת בבעלותה של מר  ניקולאי וודולזוב הינה חברה בעלת ניסיון של למעלה מ – 20 שנה בתחום החשמל.

צוות העובדים בחברה מכיל מהנדסים, הנדסאים וטכנאים בעל ניסיון טכני רב. בין השירותים ניתן למצוא שירות של התקנה ואחזקה של גנרטורים חשמליים.

אל תחשבו יותר מדי – בחרו בניק מערכות!

 

 

Exit mobile version