Site icon מקומון רמת גן

3 דרכים לשמר את הרומנטיקה

אנחנו עובדים קשה כדי למצוא זוגיות טובה, בהנחה שלא מצאנו אותה עוד בתקופת הבגרויות או בדרך לבקו"ם כמובן. אחרי לא מעט דייטים כושלים וכמה ניסיונות שידוך מוצלחים יותר או פחות, מצאנו את החצי השני שלנו. אם חשבתם שזה הרגע לנוח על זרי הדפנה כדאי שתחשבו שנית. דווקא עכשיו אנחנו צריכים להשקיע עוד קצת, וזה דווקא לא מאוד מורכב. איך עושים את זה? שלושה רעיונות לא רעים בכלל – לפניכם.

1 – יום כיף בספא

אם יש משהו שיכול להשפיע עלינו, לעורר מתח ולחלחל גם פנימה אל הקשרים האישיים שלנו, זה עומס בלתי רגיל בעבודה ושגרה לוחצת. מצד שני, יום כיף שכולל שמש, בריכה וגם עיסוי זוגי זה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי להשתחרר מהשגרה הזו, להתנתק לכמה שעות מהמציאות ולבלות עם האדם שאנחנו אוהבים. זה הזמן לבחור לעצמכם ספא בשרון עם בריכה ועיסוי מפנק. לא רק שתזכו להעביר כמה שעות אינטימיות עם האדם החשוב בחייכם, אלא תחזרו לעבודה למחרת עם אנרגיות חדשות לחלוטין.

2 – חופשה קצרה

פינוק בספא הואאולי  פתרון מושלם למי שמתקשה לפנות לעצמו סוף שבוע ארוך, אבל מפעם לפעם אנחנו זקוקים גם לחופשה ממושכת יותר. למעשה, חופשה בחו"ל היא הניתוק המושלם. בחרו יעד אטרקטיבי, צאו למסעדות מפנקות והשקיעו את הזמן שלכם יחד. אם אין לכם את האפשרות להיעלם לשבועיים בתאילנד או במקסיקו אתם ממש לא חייבים לעשות את זה. גם סופשבוע רומנטי בפריז יעשה את העבודה, והוא אפילו יעלה לכם קצת פחות.

3 – ארוחה ביתית

אתם לא חייבים להכיר מתכונים מורכבים או לעמוד שעות על הרגליים בין הסירים. ארוחה רומנטית יכולה לכלול גם פסטה או חביתה אם זו מנת הדגל שלכם. מצד שני, תוכלו להפוך את הדירה הקטנה שלכם לפינה רומנטית עם נרות, תאורה מעומעמת, יין משובח ומוזיקה טובה. השילוב בין כל המרכיבים האלה יחפה גם על כישורי הבישול המוגבלים ביותר, ויהפוך את הערב הזה למיוחד במינו. כך, בלי הרבה מאמץ וגם ללא עלות גבוהה במיוחד, תוכלו להפתיע ולטפח את הרומנטיקה.

לא רק בחג האהבה

בפשטות, אל תחכו לחג האהבה כדי להראות שאתם אוהבים. ככל שתפנו יותר מקום לזוגיות, לרומנטיקה ולתשוקה, כך תשמרו את הקשר שלכם ותחזקו את האינטימיות. אם חשבתם שלמצוא אהבה זו משימה מאתגרת, לפחות תעשו מה שאפשר כדי לטפח את זו שמצאתם, לא?

תמונה באדיבות: pixabay

 

 

 

Exit mobile version