Site icon מקומון רמת גן

3 סיבות מדוע כל רוכב חייב מצלמה לאופנוע

נוהגים על אופנוע, ואין לכם עדיין מצלמה לאופנוע? או שאולי אתם שוקלים לקנות מצלמות לאופנוע, אך לא בטוחים האם יש לכם צורך בזה? בכל מקרה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה נבין האם מצלמה לאופנוע היא פריט שכדאי להשקיע עליו, ונלמד מה הופך את המצלמה הזו לפריט חובה עבור כל רוכב אופנוע.

אז להלן 3 סיבות שיבהירו לכם מדוע מצלמות לאופנוע הן מוצר חובה לכל רוכב אופנוע:

  1. תיעוד תאונה

כולנו מודעים לכך שתרבות הנהיגה ומצב הכבישים בישראל הם לא אידאליים. יש הרבה מכוניות על הכביש, כבישים שלא סלולים בצורה בטיחותית מספיק, עבירות תנועה, תאונות, הולכי רגל שמתפרצים לכביש ומה לא. כך שאין ספק שמצלמה לרכב או לאופנוע היא שימושית במיוחד בארצנו, בעיקר אם (חס וחלילה) יהיה צורך בתיעוד תאונה. במקרים רבים של תאונות בין רכבים פרטיים לאופנועים, נהגי הרכב לא אוהבים לקחת אחריות, ומפילים את האשמה על רוכבי האופנוע. כך שאם אתם רוצים להיות מוכנים לכל מצב – כדאי שתהיה לכם מצלמה לאופנוע, שתשיג לכם ראיות מוצקות וחותכות לסגירת כל דיון, באמצעות סרטונים ברורים עם חתימת תאריך ושעה.

  1. זיכוי בעקבות דו"ח משטרתי לא מוצדק

ודאי גם אתם נתקלתם בתקשורת או ברשתות החברתיות בסיפורים על נהגים שקיבלו דו"ח משטרתי לא מוצדק על עבירות תנועה, והצליחו להוכיח את חפותם ולבטל את הדו"ח או לקבל עליו זיכוי, בזכות מצלמת הרכב או האופנוע שלהם. התופעה ששוטרים טוענים שנהגי רכב או אופנוע ביצעו עבירת תנועה לא מוצדקת אמנם לא רווחת באופן קיצוני, אך אין ספק שזה עלול לקרות מפעם לפעם, שכן כולנו בני אדם. כך שאם אתם רוצים להיות מוכנים למקרים אלו – כדאי שתצטיידו במצלמה לאופנוע שלכם, כדי שתוכל להוכיח את חפותכם במקרה הצורך. המצלמה פותרת את הצורך מלהעמיד מילה מול מילה, והיא מאפשרת לראות מה קרה באמת, באמצעות הסרטונים שנשמרים על גבי כרטיס הזיכרון. כך שאם השוטרים טוענים שביצעתם עבירת תנועה, ואתם בטוחים שלא כך הדבר, תוכלו לבדוק זאת. ואם אכן לא ביצעתם את העבירה – זה יעזור לכם להוכיח את זה.

תמונה: canva
  1. תיעוד מסלולים ונופים בטיולי אופנועים

אוהבים להשתתף בטיולי אופנועים מאורגנים בשטח? רוצים לצלם את הנוף ואת המסלולים המרשימים שאתם נוסעים בהם עם האופנוע? אם כך, מצלמות לאופנוע יכולות לתרום לכם המון. כיום יש כל מיני סוגים שונים של מצלמות לאופנוע – מצלמות אחוריות, קדמיות ודו כיווניות. כך שאם אתם רוצים לצלם את המסלולים שאתם נוסעים בהם עם האופנוע, מצלמה לאופנוע היא בגדר חובה עבורכם, ויכולה לשמש אתכם רבות.

Exit mobile version