Site icon מקומון רמת גן

22.1% תלמידי ר"ג ניגשים ל5 יחידות בגרות במתמטיקה

תלמידי ר"ג מובילים את אחוז הניגשים ל-5 יח' בגרות במתמטיקה זאת, מקרב 15 הערים הגדולות בישראל  ב-22.1% מקרב בוגרי מערכת החינוך העירונית במהלך שנת 2016 – פי שניים בקירוב ביחס לממוצע הארצי 

משרד החינוך פרסם בימים האחרונים את מפת המצוינות בחינוך לשנים 2010-2016, תוך דגש על שיעור הניגשים ל-5 יחידות לימוד בבגרות במתמטיקה. מהנתונים עולה כי העיר רמת-גן מובילה בשיעור הניגשים לבגרות מקרב 15 הערים הגדולות בישראל –22.1% מכלל בוגרי י"ב במהלך שנה"ל האחרונה (שהם 359 תלמידים מקרב בוגרי המחזור).

מקרב כלל ערי ישראל, כולל רשויות קטנות ובינוניות, שומרת רמת-גן על המקום הרביעי והמכובד – מאחורי רמת השרון (28%), רעננה (25.4%) וגבעתיים (22.4%). ואולם, גם בשקלול הכללי ממשיכה רמת-גן להוביל במספר התלמידים הכולל אשר ניגש לבחינת הבגרות המאתגרת.

מתמטיקה. צילום באדיבות pixabay

הפער מהממוצע של בוגרי מערכת החינוך של רמת-גן עומד כעת על פי 2 בקירוב (22.1% לעומת 11.4%), ומשלים זינוק שהחל בשנת 2013, אז עמד מספר הניגשים ל-5 יחידות בגרות במתמטיקה מקרב בוגרי מערכת החינוך העירונית על 16% בלבד.

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, בירך על הנתונים ואמר: "אני שמח לשוב ולהיווכח כי השקעה בתלמיד לאורך זמן מניבה פירות ושמה את רמת-גן על המפה. מאז בחירתי הפניתי משאבים רבים לחיזוק תחום החינוך העירוני ולקידום תכניות המעודדות מצוינות, והנתונים המצביעים על עלייה עקבית לאורך ארבע שנותיי בתפקיד אומרים דרשני. עיריית רמת-גן תמשיך לחתור לשמור על מעמד הבכורה ולהיות 'עיר החינוך' של מדינת ישראל".

 

Exit mobile version