Site icon מקומון רמת גן

2 הרוגים ו-6 פצועים בקריסת פיגומים באתר בנייה ברמת גן

אסון נוסף באתרי הבנייה, כשפיגומים באתר בניה בן 7 קומות ברחוב האשל ברמת גן קרסו וקברו תחתם מספר פועלים. כוחות מד"א והצלה שהגיעו למקום קבעו את מותם של שני פועלים ופינו לבית החולים שישה פצועים בדרגות שונות לבתי החולים.

צילום: מד"א
צילום: מד"א

כוחות רפואה של מד"א והצלה הוזעקו לפני שעה קלה לאתר בניה ברחוב האשל ברמת גן בעקבות דיווח על פיגומים שקרסו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לחמישה נפגעים במצבי פציעה שונים, והם פונו להמשך טיפול בבתי החולים באיזור. למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים של מד"א, לקבוע את מותם של שני גברים שחולצו מהריסות הפיגומים ללא סימני חיים, לאחר פציעה רב מערכתית קשה.

סה"כ באירוענהרגו שני פועלים, שניים נוספים מצבם הוגדר קשה והם פונו לבית החולים. שני פועלים נוספים נפצעו באורח בינוני ואחד קל.

פראמדיק מד"א ומדריך ראשי בבי"ס לפראמדיקים של מד"א עודאי בסול סיפר למקומונט רמת גן: "היינו במהלך שיעור בבית ספר לפראמדיקים של מד"א שנמצא ממש מספר רחובות מהאירוע כשהדיווח על קריסת הפיגומים התקבל במד"א. מיד יצאתי למקום יחד עם חניכי הקורס. ראינו את הפיגומים שקרסו ומיד חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שהגיעו גם כן. ברגעים הראשונים יצא אלינו פועל שנפגע באורח בינוני בראשו והוא פונה במהירות לבי"ח כשהוא בהכרה מלאה, בהמשך לוחמי האש חילצו אלינו עוד 5 פצועים נוספים כ-2 מהם היו במצב קשה, 2 בינוני ו-1 קל. לאחר טיפול ראשוני בזירה הם פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים בסביבה. 2 פועלים נוספים חולצו מהריסות כשהם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

פראמדיק הצלה אליהו שמחון מדווח "יחד עם כוחות רבים של הצלה ומד"א הענקנו סיוע רפואי ראשוני לחמישה נפגעים אשר חולצו על ידי לוחמי האש, במצבי פציעה שונים לאחר שנלכדו בהריסות של הפיגומים, והם פונו לבתי החולים, מעייני הישועה, שיבא ובילינסון."

Exit mobile version