Site icon מקומון רמת גן

10 טיפים לשטיפה וניקיון של שיער עם תוספות

אז הלכת והגשמת את החלום שלך בלי לחכות לטובות מהטבע, מהשמיים ומהזמן שיגדלו את השיער שלך לאורך הרצוי, וכעת את צריכה לדאוג לקונסטרוקציה המדהימה הזאת על הראש שלך.

אז קודם כל, ראוי לציין שאת העבודה הזאת צריך לבצע אמן שיער מיומן ומנוסה, משום שהוא הגורם האחראי שבטוח ידע מה לעשות. אך מעבר לכך, יש כמה וכמה טיפים וחוקים בסיסיים שיעזרו לך ללמוד לחיות עם תוספות השיער הארוכות, החדשות והיפות שלך בשלום ואחווה אמיתית.

לא לחפוף לעיתים קרובות

אחד השיניים המהותיים שיש לעשות בשגרה היומיומית לאחר תוספות השיער – זה הצורך לוותר על חפיפה של השיער לעיתים קרובות מדי, משום שזה פוגע בחיבורים, מייבש את התוספות ומביא לבלייה מהירה יותר.

להיעזר בתכשירים יבשים

בתור תחליף לחפיפה הסטנדרטית, ניתן להיעזר בשמפו יבש ובתכשירים אחרים המאפשרים לנקות את השיער הטבעי מבלי לפגוע בתוספות השיער ואף מזינים את שניהן בצורה העדינה ביותר.

להיעזר ביותר תכשירי הגנה בפני תנאי אקלים

רוחות, לחות, שינויי בטמפרטורה, כל אלה משפיעים לרעה גם על השיער הטבעי שלנו, אך בעיקר על התוספות, ולכן חשוב מאוד לדאוג להגנה מספקת בפני הבעיות האלה בכל עת.

עיצוב שיער – בחוכמה

האפשרות לעצב את השיער היא חיונית, בעיקר עכשיו שיש לכן את השיער השופע והארוך עליו חלמתן. על מנת להשיג את כל היתרונות של המצב החדש הזה, חשוב מאוד לדאוג לעצב את השיער באופן עדין, לא לייבש עם פן מעבר על המידה, להימנע מעיצוב בעזרת מחליקים, משום שהם גורמים לקצוות מפוצלים, ושימוש אגרסיבי מדי אף עשוי לנשירה של התוספות.

הגנה בפני קרני שמש ישירות

חשיפה לקרני שמש ישירות מסוכנת גם לעור שלנו, וגם לשיער. כאשר מדובר בשיער עם תוספות, יש לשהות בחוף היום בחוכמה, להימנע משעות שיא החום, לכסות את השיער בכובע ולהיעזר מלהרטיב אותו במי מלח שעשויים ליצור משקעים של חומרים זרים ופוגעניים בשיער.

הזנה של השיער מבפנים

צילום: פיקסביי

הסיבה לכך ששיער שופע פופולרי כל כך נובעת מהעובדה שהוא מעיד על גוף בריא ופורה של האישה. לכן כדאי לשלב את השיפור במראה השיער עם חיזוק מבפנים בעזרת ויטמינים מותאמים – לאחר ייעוץ עם רופא מומחה, כמובן.

השתמשו במרכך ללא שטיפה

מרכך שיער מהווה חלק משמועתי מהטיפוח של כל אחת מאתנו. כאשר יש תוספות שיער, אפשר ואף כדאי להחליף את המרכך בזה שאינו דורש שטיפה, משום שהוא מספק הגנה מתמשכת בעזרת אלמנטים מזינים ומחזקים, וגם מונע יובש יתר.

רכשו מברשת מתאימה ועדינה

מברשת מתאימה חיונית לשמירה על מראה השיער הבריא, לכן יש לבחור את המברשת המתאימה להתרת קשרים בתוספות שיער. מעצב השיער שלכן יכול לתת את הטיפ המועיל ביותר בדבר הבחירה במברשת שיער שתענה על כל הדרישות ותגן על השיער במידה המושלמת.

תברישו את השיער בזמן והימנעו מקשרים

אופן ההברשה חשוב מאוד גם כן ליצירת הגנה מתאימה עבור השיער – יש להבריש את השיער תחילה בחלקים ולא לכל אורכו, על מנת למנוע קרע של השערה כולה בגלל קשר קטן. מברשת להתרת קשרים דורשת להבריש תחילה את התוספות בעדינות, ורק לאחר מכן להתחיל להבריש בהדרגה את כל השיער מהשורשים ועד הקצוות.

הגיעו לטיפולים שוטפים בסלון עיצוב השיער

גם הטיפול הביתי האיכותי והמתקדם ביותר לא יכול להחליף את התכשירים המותאמים של מכונים לעיצוב שיער וכמובן את מעצב השיער המומחה שיודע להעניק גם לתוספות וגם לשיער הטבעי את הטיפוח המתאים והאיכותי ביותר, תוך דאגה מלאה לכל היבט בריאותי של השיער כולו – הטבעי והנוסף כאחד.

 

Exit mobile version