Site icon מקומון רמת גן

תקציב נוסף למלגות לסטודנטים תושבי ר"ג

על רקע הדרישה הגוברת למלגות לשנת תשע"ח מצד סטודנטים הגרים בר"ג, הנחה ראש העיר,
ישראל זינגר, להגדיל את התקציב הכולל של המלגות, וזאת מתוך תקציב אגף החינוך * מחזיק תיק הצעירים, שי בכור: "מודה על ההירתמות המהירה. נמשיך לעבוד למען צעירי העיר!"

ביוזמה משותפת של ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, ומחזיק תיק נוער, צעירים וסטודנטים, עו"ד שי בכור, אושר בימים האחרונים תקצוב נוסף בעבור המלגות העירוניות, המחולקות לסטודנטים תושבי רמת-גן בשנת תשע"ח.

שי בכור וראש העיר ישראל זינגר. באדיבות דוברות עיריית רמת גן

כמדי שנה, המלגות יינתנו כנגד התנדבות בקהילה לאורך שנת הלימודים. באגף החינוך מציינים כי בשנת הלימודים תשע"ח חלה עלייה דרמטית של 30% בהגשת בקשות למלגות מסטודנטים רמת גנים. בשנה שעברה הוגשו לוועדות המלגות כ-330 בקשות מסטודנטים, ואילו השנה הוגשו כ-450 בקשות למלגות.

ראש העיר ביקש ממנהלת אגף החינוך, דליה לין, להגדיל את התקציב הכולל של המלגות מתוך תקציב אגף החינוך. אגף החינוך נענה לבקשה, והותיר תוספת של 120 אלף שקלים לטובת תוספת המלגות.

לדברי זינגר, "הסטודנטים מהווים משאב אנושי איכותי, התורם רבות לחיזוקה ושגשוגה של העיר באמצעות מעורבות חברתית בפרויקטים מגוונים ברמת-גן ומחוצה לה".

לדברי בכור, "ציבור הצעירים מהווה את עתידה של רמת-גן. ככאלה, עלינו לדרוש ולקבל את המשאבים שיסייעו לנו להמשיך ולחיות בתחומיה ולפרנס את עצמנו בתקופת התואר. אני מודה לראש העיר ולאגף החינוך על ההירתמות המהירה ועל הנכונות להוסיף תקציב למטרה  חשובה זו".

Exit mobile version