Site icon מקומון רמת גן

תכשיטים עם הקדשה אישית

בימי הולדת ובימי נישואין, בני המשפחה בדרך כלל מתלבטים איזו מתנה לרכוש לאם המשפחה. זו הזדמנות מצוינת לומר לה עד כמה הם מעריכים ועד כמה הם אוהבים אותה, לאור כל התפקידים הרבים שהיא מבצעת כאמא.

תכשיטים עם הקדשה אישית

בשנים האחרונות יש טרנד אופנתי של רכישת תכשיטים עם הקדשה אישית, מדובר בתליונים, צמידים טבעות חותם ועוד. האפשרויות הן מגוונות ורבות מאד וכל משפחה מתכננת זאת בדרך הנראית לה המתאימה ביותר, כך שאם המשפחה תאהב את התוצאה.

אפשר להזמין תליון יפהפה מזהב 14 קראט אשר כולל את שמה של האימא, כיתוב של אשת חיל, תליון הכולל את השמות של שני ההורים זה לצד זה עם לבבות. אופציה נוספת היא חריטה של שמות הילדים על גבי צמיד, שרשרת שקיימים בתליון שלה כמה לבבות או עיגולים קטנים, עם שמות הילדים. אפשר להוסיף לכך יהלומים, או בלעדיהם בהתאם לאהבותיה של האם.

הזמנת המתנה מחנות התכשיטים

מכיוון שמדובר בהכנה אישית של תליון, טבעת או צמיד, עם שם ספציפי או שמות של הבעל או הילדים יש להזמין את התכשיט כמה ימים מראש, כדי שהוא יהיה מוכן בזמן ליום ההולדת או ליום הנישואין.

צילום: pixabay
המתנה מגיעה הביתה

ביום החשוב, בני הבית מגישים את המתנה היפהפייה ויוצאת הדופן לאמא והתרגשות גדולה אוחזת בה כשהיא רואה את המתנה המדהימה עם כל השמות שלה ושל אהוביה. אי אפשר לתאם במילים את השמחה הגדולה של האם כשהיא עונדת את התכשיט שהיא קיבלה במתנה.

אין ספק שהיא תראה בגאווה את התכשיט לכל חברותיה וגם במקום העבודה, כיוון שיש בה רצון עז לשתף עם האנשים שסביבה את האושר הגדול, בעובדה שהיא קיבלה מתנה כה מיוחדת כיוון שבני המשפחה הקדישו לכך מחשבה עד שהם קיבלו את ההחלטה שנראית להם הנכונה עבורה.

היצע נרחב של תכשיטי חותם

בעקבות הדרישה הגדולה של תכשיטי חותם, מעצבי התכשיטים מכינים דגמים חדשים לעיתים תכופות. הם משלבים מוטיבים אהובים כמו לבבות, חמסה, עיגולים או כוכבים במיקומים שונים על גבי התליונים או הטבעות, מוסיפים אפשרות במקצתם לשבץ גם יהלומים וכך מציעים ללקוחות מבחר גדול מאד של אופציות וואריאציות יפהפיות.

יש תכשיטים מסוג זה שהם מאד עדינים כמו טבעת של יהלומים בכל העיגול ומעליה שמה של האישה או כמה אפשרויות לרישום השם, בעברית, באנגלית, עם שמו של הבעל, עם הילדים או בלעדיהם.

כל בחירה שלא תהיה, היא בחירה מוצלחת ויוצרת מצב שבו אם המשפחה גאה לענוד את הטבעת, הצמיד או לתלות את התליון האישי שבו רשום שמה באופן מיוחד וגם שמות נוספים של בני המשפחה האהובים כך שהם תמיד איתה, בכל מקום שבו היא נמצאת או אליו היא הולכת.

Exit mobile version