Site icon מקומון רמת גן

תיקים מומלצים לכיתה א'

החופש הגדול התחיל ומאות אלפי תלמידים יצאו לחופשה ארוכה. רגע לפני פתיחת שנת הלימודים החדשה כדאי לרכוש תיק איכותי ונוח לילד, במיוחד אם הוא עולה לכיתה א'. ילקוט לילדים בכיתות הנמוכות חייב להתאים לגיל הילד ולמאפייני גופו, תיק איכותי ובריאותי נוח יותר לנשיאה על הגב ומונע נזקים בריאותיים, למרות שכיום רוב ההורים מעדיפים לרכוש תיקי טרולי לתלמידי כיתה א' במקום התיק האורתופדי הקלאסי שיש לשאת על הגב.

תיקי בית ספר לילדי כיתה א' הם לא רק פריט שימושי לאחסון ציוד, כלי כתיבה, ספרים ומחברות, זהו גם פריט אופנתי המשקף את העדפותיו וטעמו האישי של הילד. לכן, מומלץ להורים לרכוש תיקים לכיתה א יחד עם הילדים שלהם, יש מבחר עצום של תיקים והבחירה עשויה להיות מבלבלת, לכן כדאי לעיין בתמונות של תיקי מומלצים באינטרנט ורק לאחר מכן להגיע לחנות או לבצע הזמנה ברשת.

על מה יש להקפיד בעת בחירת ילקוט לתלמידי כיתה א'?

ילקוט לילד העולה כיתה א' חייב להתאים באופן מושלם לגופו, התיק חייב להיות קל משקל ובעל כתפיות מרופדות ורחבות. בחירה נכונה של תיק לילד העולה לכיתה א' תימנע חוסר נחות באזור הצוואר והכתפיים, והילד לא יסבול מכאבי גב או מנזקים בריאותיים אחרים. לכן, כאשר בוחרים תיק לילד בכיתה א' מומלץ להקפיד על הגורמים הבאים:

כאמור, יש מגוון תיקים לכיתה א, בשלל עיצובים מקוריים ומרהיבים, למשל תיקי חד קרן הנחשבים לאופנתיים ולפופולריים בקרב ילדים, תיקים ממותגים של חברות כמו אדידס וכדומה. את התיק כדאי לרכוש יחד עם הילד, אך חשוב להסביר לו מדוע אתם בוחרים תיק איכותי ובריאותי ולא רק על פי העיצוב.

Exit mobile version