Site icon מקומון רמת גן

תחזוקת דלת הכניסה – כך תעשו זאת נכון

אם קורה מצב שאתם מזמינים מנעולן לעיתים שכיחות, ככל הנראה שאתם לא מבצעים תחזוקה נכונה של דלת הכניסה לבית או לעסק. אתם צריכים לזכור כי דלת הכניסה היא זאת שמספקת לכם את הביטחון ומונעת מאנשים זרים להיכנס בחופשיות, לכן חשוב מאוד שתשמרו עליה ותתחזקו אותה. איך תוכלו לשמור על דלת הכניסה וגם לתחזק אותה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשאול מנעולן מחברת מנעולן ברמת גן שישמח לספק לכם את כל האינפורמציה.

רכשתם דלת כניסה במיטב כספכם, אך אתם לא דואגים לתחזק אותה? אתם בהחלט יכולים למצוא את עצמכם בבעיה בעתיד הקרוב או הרחוק. אך אם היינו מספרים לכם שזה מאוד פשוט לתחזק את דלת הכניסה שלכם, וזה יכול לחסוך לכם מאות שקלים בעתיד – האם הייתם עושים זאת? ככל הנראה שהתשובה שלכם תהיה תשובה חיובית. לכן אנו החלטנו להרים את הכפפה ולסקור לפניכם את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם על מנת לתחזק את דלת הכניסה.

אם אתם חוששים לבצע את הפעולות שלא בצורה נכונה תמיד תוכלו להתייעץ עם המנעולן שהתקין לכם את דלת הכניסה. מנעולן מקצועי ואיכותי מחויב לעדכן אתכם בעת התקנת הדלת כיצד תוכלו לתחזק אותה, ובאותה נשימה גם לשמור עליה. אנו בחברת מנעולן ברמת גן דואגים לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו כל העת, ולהסביר להם בדיוק כיצד לתחזק את הדלת.

שימון הצירים של הדלת

הפעולה הבסיסית שכל אחד מאיתנו יכול לבצע בצורה פשוטה ויעילה זה שימון הצירים של דלת הכניסה. מדובר על פעולה שתגזול מכם ברוב המקרים דקה או שתיים, אך היא עשויה לשמור על הדלת בצורה אפקטיבית לאורך זמן. חשוב מאוד שתרכשו שמן שמיועד לשימון צירים של דלת, וכמובן לא להשתמש בשמן לטיגון או כל סוג אחר של שמן שלא מיועד לפעולה הזאת.

אם אתם לא יודעים באיזה שמן תוכלו להשתמש, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מנעולן ברמת גן על מנת שיסייע לכם לבחור. ברוב המקרים המנעולנים יודעים בדיוק איזה שמנים הם הטובים והאיכותיים ביותר, אלה שישמרו הצירים של הדלת שלכם כך שלא תצטרכו להחליף אותם. רצוי לבצע את השימון בכל שלושה או ארבעה חודשים באופן קבוע.

צילום: Shutterstock

שכפול מפתחות רק במקומות מוסמכים

עוד פעולה שאנו עושים על בסיס כמעט קבוע זה לשכפל מפתחות לבני משפחה או לשותפים אחרים. אך הנטייה שלנו ברוב המקרים היא לבחור את המקום הזול והקרוב ביותר שבו נוכל לשכפל את המפתח, אך האם אתם יודעים כי שכפול לא איכותי עלול לפגוע בדלת שלכם? מכיוון שכל טעות קטנה בשכפול, גם כזאת שאתם לא באמת שמים אליה לב עלולה להוביל למצב של פגיעה בדלת עצמה. כך שאתם לא רוצים להעמיד את עצמכם במצב הזה שבגלל חוסר תשומת לב מצידכם גרמתם לנזק לדלת.

אז איך תוכלו לשכפל את המפתח? ההמלצה שלנו היא לעשות זאת בעזרתו של מנעולן מוסמך אשר יבצע את השכפול  במקצועיות הנדרשת תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אל תבצעו את השכפול בחנויות שאתם לא מכירים או שלא ביצעתם שם בעבר שכפול של מפתחות.

תתקנו את הדלת באופן מידי

הדלת התחילה לעשות בעיות? זה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים להזמין פורץ מנעולים על מנת שיבחן את הבעיה מקרוב. הנטייה שלנו הישראלים היא תמיד לדחות את הקץ, ורק כאשר הדלת כבר ממש בקושי נפתחת נזכר להזמין את המנעולן. אך במקרה כזה הנזק שנגרם לדלת הוא נזק משמעותי יותר, והייתם יכולים למנוע ממנה להגיע למצב הזה אם הייתם קוראים למנעולן מבעוד מועד.

לכן תשתדלו שלא לדחות את הקץ, כי בסופו של יום אתם תצטרכו לעשות זאת. הרי אתם בטח לא חושבים לעצמכם שאם תמנעו מעצמכם להזמין איש מקצוע, הבעיה פשוט תיפתר מעצמה או תיעלם באופן מסתורי. תהיו בטוחים כי אם תזמינו את המנעולן מוקדם זה גם יחסוך לכם לא מעט כסף.

תשתדלו שלא לטרוק את הדלת

אחת מהפעולות שכל אחד מאיתנו מבצע ביומיום זה טריקה של הדלת, בין אם אנו ממהרים למקום מסוים או שסתם זה חוסך לנו כמה שניות. אך האם אתם מודעים לכך כי טריקה מתמשכת של הדלת עלולה להוביל למצב שבו היא תישחק במהירות גבוהה יותר? אומנם לא מדובר במשהו שאתם תראו, ולפעמים זה יקרה רק לאחר מספר רב של שנים. אך בפועל אחת מהסיבות השכיחות ביותר לשחיקה ולהרס דלת הכניסה זה טריקה שלה באופן קבוע ויזום.

אז מה אנו מציעים לכם לעשות? פשוט אל תטרקו את הדלת, תסגרו את הדלת בצורה רגילה כמו שאתם סוגרים במקום שהוא לא הבית או המשרד שלכם. אם הדלת שלכם נוטה להיטרק מעצמה, תוכלו לרכוש מעצורים מיוחדים שנועדו במיוחד על מנת למנוע את התופעה הזאת – כך תוכלו לשמור על הדלת שלכם בצורה המושלמת.

Exit mobile version