Site icon מקומון רמת גן

תושבי רמת גן לא מרוצים מתפקוד העירייה

בשבועות האחרונים דירגו 5,500 מחברי מידרג, תושבי הערים המובילות בישראל, את תפקוד העירייה שלהם.מהנתונים עולה כי כשליש מתושבי רמת גן מאוכזבים מהתמורה לארנונה חושבים שהם לא מקבלים תמורה ראויה מהעירייה (פחות מערים כמו באר שבע, נתניה וחולון).רמת גן דורגה באחד משני המקומות הנמוכים ביותר בארץ מבחינת ניקיון הרחובות ו- 29% אחוזים חושבים שהעיר "נובלת".

סקר שערך אתר 'מידרג' בקרב 5500 נבדקים מעלה נתונים עגומים של תושבי רמת גן המאוכזבים משירותי עיריית רמת גן ונותנים לה ציונים נמוכים כמעט בכל הפרמטרים למען בתחום החינוך.העירייה קיבלה נתונים נמוכים גם לעומת ערים בדירוג סוציו אקונומי נמוך יותר וביניהם חולון ונתניה.

בתשובה לשאלה:"האם אנו מקבלים תמורה הוגנת לארנונה שלנו?" ענו 29% מנבדקי העיר רמת גן בשלילה ורק 18% השיבו בחיוב.בתשובה לשאלה האם אנחנו התושבים מקבלים תמורה ראויה מהעיריות שלנו? דורגה רמת גן במקום ה-12 מתוך 16 הערים שנבדקו עם תוצאה של 2.85 בלבד.

צילום:עמיעד טאוב

בתחום דירוג ניקיון הרחובות דורגה רמת גן במקום ה-15 (מתוך 16) המביש המדובר במיקום הנמוך ביותר מכל הערים למעט העיר ירושלים.בתחום החינוך קיבלה רמת גן את הנתון החיובי היחידי עם המקום השישי ודירוג של 3.2.רמת גן דורגה במקום ה-15 גם בדירוג עבור "טיפול בצואת כלבים".ובמקום ה-14  בנושא "עידוד זוגות צעירים לגור בעיר".

הנתון המשמעותי האחרון ניתן בהתייחס לשאלה על תחושות התושבים לגבי עתיד העיר שלהם כאשר התשובות נעו בין תקווה אמיתית (צמיחה) לייאוש (צניחה). על מנת לסבר את האוזן בבאר שבע, הרוב המוחלט של התושבים האמין שהעיר בצמיחה (84%) ואילו בחיפה רק 17% מהמדרגים סברו כך.

ברמת גן הביעו 29% מהתושבים אי אמון בעיר (נובלת)49% ציינו כי היא דורכת במקום ו21% בלבד האמינו כי העיר בצמיחה.

Exit mobile version