Site icon מקומון רמת גן

תושבי צפון רמת גן היכונו….

בשורה לתושבי צפון ר"ג: קו 58 יוארך, וייכנס לרחובות שכ' חרוזיםההחלטה בעניין התקבלה בתום מרתון דיונים בין עיריית רמת-גן לבין משרד התחבורה, במסגרתו נרשמו הסכמות באשר למיקום התחנות של הקו במתכונתו החדשה 

בשורה חשובה לתושבי שכונת החרוזים שבצפון רמת-גן: לאחר חודשים ארוכים של דיונים בין מחלקת התנועה בעירייה לבין נציגי משרד התחבורה, הוסכם כי קו 58 של חברת "דן" יאריך את מסלולו, כך שייכנס לראשונה לתוך השכונה עצמה. זאת לעומת המצב הקיים כיום, בו עובר הקו רק בפאתי השכונה.

אוטובוס. צילום באדיבות pixabay

כידוע, ביצוע שינויים במסלולי קווי אוטובוס אינו דבר של מה בכך. לצורך ביצוע השינויים נדרשים סקרים, בדיקות והסכמות מצד גורמים שונים, לרבות אגפי ומחוזות משרד התחבורה, משטרת ישראל, הרשות המקומית, החברה המפעילה את קו האוטובוס וכמובן גם הציבור אותו אמור לשרת הקו. הליך מהסוג המתואר לעיל בוצע למן תחילת 2017 בכל הנוגע להארכת מסלולו של קו 58, כך שישרת את תושבי הרחובות הפנימיים של שכונת חרוזים. לאחר שהתבצעו כל הבדיקות והתקבלו הסכמות עקרוניות לביצוע השינוי, הוכנה תכנית והוגשה לאישור ועדת התנועה בעיריית רמת-גן. בישיבתה מיום 11.7.17 סמכה ועדת התנועה העירונית את ידיה על התוכנית והמליצה למשרד התחבורה לאשרה בתוקף סמכותו (לרשות מקומית אין סמכות לאשר נושאי תחבורה ציבורית).

בחודשים האחרונים ניהלה מחלקת התנועה בעיריית רמת-גן דיונים קדחתניים מול נציגי המפקחת על התעבורה לגבי המיקום המדויק של כל תחנה ותחנה, בהינתן מרקם האורבני הצפוף והבעייתי של שכונת חרוזים. דיונים אלה תפסו תאוצה במחצית השנייה של חודש אוקטובר. אז הסתיימה מלאכת עדכון התכניות (לרבות אישור מיקום התחנות!) במפגש משותף בין נציגי משרד התחבורה לבין בכירי מחלקת התנועה העירונית. כעת הגענו לישורת הסופית, ולאחר סבב חתימות פנימי בעירייה ובמשטרה אנו מאמינים שהקו יופעל במתכונת חדשה בתוך ימים אחדים – וזאת לשביעות רצונם של כל הצדדים.

Exit mobile version