Site icon מקומון רמת גן

תורמים לקהילה ומאירים את החג: תיכון קלעי בפעילות התנדבותית למען הקהילה

תלמידי תיכון קלעי בגבעתיים יצאו למגוון לקראת חג החנוכה למגוון פעילויות מקוריות וערכיות למען הקהילה. תלמידי כיתה ט'1 חגגו מסיבת חנוכה חגיגית במרכז יום לקשיש שכללה משחקי חברה משותפים, שירים וריקודים. כל הפעילויות הוכנו מראש על ידי צוותים נבחרים מכל כיתה תוך דגש על הפעלתם של כמה שיותר תלמידים מהכיתה במפגש המתוכנן.

בין הפעילויות שקיימו התלמידים ניתן לציין ביקורים במרכזי יום לקשיש, פעילות עם שורדי שואה, פעילות עם מאושפזים בבתי חולים, פעילות עם גמלאים ופעילות עם אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

שורדי שואה בפעילות חנוכה. צילום באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

תלמידי כיתה ט'1 חגגו מסיבת חנוכה חגיגית במרכז יום לקשיש שכללה משחקי חברה משותפים, שירים וריקודים. תלמידי כיתה ט'2 התגייסו למען ארגון אקי"ם ר"ג-גבעתיים. התלמידים הקימו דוכן  בקניון גבעתיים עם מארזים של אנשי מע"ש (מרכז עבודה שיקומי) ובמשך שלושה  ימים אחר-הצהריים הצליחו למכור מארזים לרווחת אקי"ם בסכום נאה של כ-3,000 ₪. תלמידי  כיתה  ט'3 חגגו מסיבת חנוכה עם שורדי השואה ממועדון קפה אירופה. התלמידים שרו ורקדו ותלמידי מגמת המוסיקה יניר אלדורות ומעין אדיר דוביצקי ריגשו את הגמלאים בנגינתם ותלמידי כיתה ט4'  קיימה פעילות תחנות לכבוד החג לתלמידי כיתה ג' בבית ספר בן גוריון. כמו כן תלמידי כיתה  ט'5 יצאו לשמח מאושפזים בבית החולים תל השומר, במחלקה הפנימית.

תלמידים כיתה   י'4  נפגשו עם תלמידי בית ספר "גיל" (ילדים על הרצף האוטיסטי), וקיימו עמם מסיבת חנוכה משותפת שכללה משחקי חברה ופעילויות שונות. תלמידי כיתה י'3 חגגו מסיבת חנוכה עם דיירי בית הדיור המוגן "שלווה" וקיימו איתם משחקי חברה ופעילות חנוכה. תלמידי כיתה  יא'2 נפגשו בפעם השנייה השנה עם כיתת הגמלאים של קלעי למפגש בין דורי ולשיח קבוצתי על הנעורים של פעם לעומת הנעורים של היום בפעילות שריגשה את כולם.  המפגש לקראת חג החנוכה שפך אור נוסף על ההבדלים בין אז והיום והאיר בעיקר לדור הצעיר דברים רבים שלא ידעו.

תלמידי כיתה י"א3 יצאו לבית מע"ש גבעתיים (מרכז עבודה שיקומי)  כדי לחגוג עם החניכים מסיבת חנוכה מרגשת.

Exit mobile version