Site icon מקומון רמת גן

תוכנית ייחודית לעידוד והכנה לקראת הגיוס לצה"ל – לזכרו של תושב רמת גן

רמת גן משיקה את תכנית עמית לעידוד והכנה לקראת הגיוס לצה"ל, ע"ש תושב העיר סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל אשר נפל בעת שירותו הצבאי. עמית ז"ל, היה לוחם סיירת גולני ותושב העיר והיווה סמל של דוגמא ומופת לבני הנוער המעוניינים לשרת שירות משמעותי בצה"ל. התוכנית מיועדת לתלמידי כיתות י' עד י"ב והיא כוללת מגוון הרצאות, סדנאות, קורסים, מפגשים עם נציגים מצה"ל וזמן ייעוץ והכוונה אישית לקראת תהליך הגיוס.

עיריית רמת גן החליטה לקרוא לתכנית הייחודית "תוכנית עמית" על שמו של לוחם סיירת גולני סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל בן העיר. זהו עידן חדש שנפתח בפני התלמידים הרמת גנים אשר יזכו ליהנות מתוכנית מקצועית, תומכת ומלאה שתאפשר להם להגיע מוכנים באופן המיטבי לקראת השירות הצבאי.

התוכנית תחל בשנת הלימודים הקרובה כפיילוט במספר בתי ספר ועתידה להתרחב בהמשך לכלל בתי הספר בעיר. התוכנית מיועדת לתלמידי כיתות י' עד י"ב והיא כוללת מגוון הרצאות, סדנאות, קורסים, מפגשים עם נציגים מצה"ל וזמן ייעוץ והכוונה אישית לקראת תהליך הגיוס.

עמית בן יגאל הי"ד

"העיר רמת-גן קיבלה בעצב רב את הבשורה אודות נפילתו של אחד מטובי בניה, עמית בן יגאל, בעת פעילות מבצעית ביו"ש בחודש מאי האחרון", ספד ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, "עמית הינו בוגר בית ספר קורצ'ק ותיכון בליך. הוא היה בן יחיד לאביו ולאימו אותם אני מכיר אישית שנים רבות. על אף היותו בן יחיד, עמית התעקש להתגייס לשירות קרבי ומשמעותי, הוא היווה סמל של דוגמא ומופת עבור בני הנוער שלנו. כעת, הגיע תורנו להנציח את מורשתו ולהעביר לדור הבא את הערכים והתכונות שעמית השאיר בלכתו".

ליר לוי, משקיף הצעירים במועצת העיר סיפר: "אני נרגש לקדם ביחד עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן ומחזיקת תיק החינוך מירה שנן את התכנית המדהימה והחשובה הזאת. מגיע לנוער שלנו לקבל את כל הכלים לקראת הפרק המשמעותי שהם הולכים לקראתו, זאת בשורה ענקית לרמת גן! ".

Exit mobile version