Site icon מקומון רמת גן

תוכן מקצועי: בלאסט צ'ילר

אם יש לכם עסק בתחום המזון או אם אתם מתכננים להקים עסק בתחום המזון, אתם בוודאי מבינים כי קיימות לא מעט דרישות וכן קיימים לא מעט תקנים של משרד הבריאות בכל הנוגע לשמירה על המזון לבטיחות של המזון. אחת מהדרישות המרכזיות היא הקפדה על שמירת מזון בטמפרטורה של פחות מ-3 מעלות או מעל ל-70 מעלות.

בכדי שמזון לא יסכן באופן כלשהו את הבריאות של מי שאוכל אותו, הוא צריך להישמר בטמפרטורות הנעות בין 3 מעלות ל70 מעלות יפתחו בו לא מעט חיידקים שונים ובמקרים הללו יהיה צורך להשמיד את המזון בסופו של יום. כלומר, כל עסק העוסק בתחום המזון ומעוניין לשמור על המזון מחד ומאידך, לעמוד בדרישות של משרד הבריאות, חייב לבחור בפתרון כלשהו שיסייע לו לשמור את המזון בטמפרטורות הללו. בלאסט צ'ילר מהווה כיום את אחד מהפתרונות הטובים והיעילים ביותר לשמירת מזון בטמפרטורה הנדרשת.

מהו בלאסט צ'ילר?

בלאסט צ'ילר רלוונטי לצורך הפחתת הטמפרטורה של מוצרי מזון המושמים בו בצורה מהירה, מה שימנע בעצם מצבים שבהם מוצרי המזון יחשפו לטמפרטורות בעייתיות וכן לחיידקים. הבלאסט צ'ילר מסוגל להוריד את הטמפרטורה של כל מוצר ל4 מעלות בגרעין תוך 90 דקות בלבד. כיצד הוא עושה זאת? הפעולה שלו מתבססת על פיזור אוויר באופן מדויק בעוצמה גבוה פי כמה וכמה ממקרר תעשייתי רגיל. מבחינת המפרט הטכני שלו, הקומפרסור שלו הוא פי 5 ממקרר בגודל זהה.

מזון אשר עובר בלסט צ'ילר יכול לשמור על הטריות שלו למשך שבוע שלם, כאשר המזון יחשב טרי וזאת הודות להורדת הטמפרטורה באופן מהיר לטמפרטורה הרצויה. אם מדובר על אוכל מבושל חשוב מאוד לוודא שהוא עבר תהליך איכותי לצורך השגת המטרה ויש להתאים אותו לתהליכים העומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות.

צילום: באדיבות אגריקור

סוגים של בלאסט צ'ילר

ניתן למצוא כיום סוגים שונים של בלאסט צ'ילר. הסוגים השונים נבדלים זה מזה במידות שלהם, במחיר שלהם ובתכונות השונות שמאפיינות אותם. ניתן למצוא מכשירים אשר מאפשרים גם הקפאה בנוסף להורדת הטמפרטורה. הקפאת המזון מאפשרת שמירה תקינה שלו לאורך פרק זמן גדול יותר משבוע.

בשל ההיצע הרחב בתחום בלאסט צ'ילר, לא מעט אנשים תוהים כיצד הם יבחרו את המכשיר המדובר. טרם בחירת המכשיר יש להבין בצורה מעמיקה את הצרכים והדרישות שלכם ובהתאם לכך, לבחור את המכשיר המתאים לכם מכל הבחינות. יש הבדל בין בלאסט צ'ילר שמיועד לאוכל טרי, לאוכל שבושל או גם וגם. כמו כן, אם חשוב לכם שהמכשיר ישמש גם כמקפיא עליכם לבחור במכשיר שיענה על הצרכים שלכם.

היכן כדאי לרכוש בלאסט צ'ילר?

אין ספק שבלאסט צ'ילר מהווה את הפתרון היעיל והטוב ביותר עבור כל בית עסק שעוסק בתחום המזון וזאת בכדי שכלל המזון בבית העסק יהיה תואם לתקנות של משרד הבריאות ולתקנים של משרד הבריאות, אך ניתן למצוא את המכשיר המדובר גם במטבחים פרטיים שחשוב להם לשמור על טריות מזון. לכן, בבואכם לבחור את המכשיר המדובר עליכם לבחור בחברה מקצועית, אמינה ומנוסה אשר תעניק לכם ייעוץ מקצועי והכוונה לגבי המכשיר שאתם צריכים לו, בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. כדאי לבחור בחברה המציעה מגוון רחב של פתרונות קירור איכותיים מאוד וכן בחברה שידוע כי היא מומחית בכל מה שקשור לפתרונות קירור שונים לרבות בלאסט צ'ילר.

 

Exit mobile version