Site icon מקומון רמת גן

תביעות בתחום לשון הרע והוצאת דיבה

קרדיט - Canva

שמו הטוב של האדם הוא הדבר היקר לו ביותר. לא בכדי נאמר המשפט ״טוב שם משמן טוב״. הרבה נכסים ניתן לאבד בחיים וכך גם ממון, אך החשוב מכולם הוא שמו הטוב של האדם. לכן ברור מדוע אם נפגעתם ומישהו הוציא דיבתכם, תרצו לתבוע אותו. כאן בדיוק נכנסת לתמונה תביעת דיבה. תביעת דיבה היא מסוג אותם הדברים שאיש אומנם לא רוצה לחשוב עליהם ולהתמודד איתם, אך הם חלק מהחיים. אם מישהו פגע במכוון בשמכם הטוב, או בעסק שאתם מנהלים, למה שלא תעשו הכול כדי לקבל פיצויים? אומנם לא תמיד הפיצוי יוכל לשנות את המצב, כי לעיתים הפגיעה מאוד עמוקה, אך פיצוי תמיד יוכל לסייע להשתקם. כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לזכות בתהליך של תביעת דיבה, אתם צריכים עזרה. לכן חשוב לפנות אל משרד עורכי דין שעוסק בתחום של תביעת דיבה, כי כך תדעו שיש מי שנלחם את המלחמה שלכם.

מה עושים כשלשון הרע מתבצע אונליין?

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים כל אחד יכול לשבת מול המסך, ולא משנה איזה, ולכתוב כל מה שעולה על רוחו. הרשתות החברתיות, למעשה, הפכו להיות קרקע נוחה מאוד לפעילות כזו שכוללת לא פעם לשון הרע אונליין. נשאלת השאלה: מה עושים אם מישהו הוציא דיבתנו אונליין, בפייסבוק למשל? האם אפשר לתבוע אותו והאם גם במקרה כזה נוכל לקבל פיצוי כלשהו? כדאי שתדעו: יש כזה דבר היום תביעת לשון הרע בפייסבוק. למעשה, לא רק שאתם יכולים להגיש תביעת לשון הרע בפייסבוק, אלא אם היא תנוהל כמו שצריך, בהחלט יכול להיות שגם תקבלו על הפגיעה פיצוי. תביעת לשון הרע בפייסבוק ניתן להגיש במקרים שונים, אך מה שחשוב זה שתהיה לכם הוכחה לפגיעה שספגתם.

בחירת משרד עורכי דין מוביל

אין ספק שאם אתם רוצים להגיש תביעה כלשהי, בין אם זו תביעת דיבה ובין אם זו תביעת לשון הרע, אתם צריכים עזרה. לא רק שעליכם לפנות אל עורך דין מומחה, עליכם גם לבדוק במי אתם בוחרים. לא חסרים עורכי דין מומחים בישראל, אך כמובן שלא כולם יוכלו לתת לכם בדיוק את אותו השירות. רוצים להבטיח שכבר מהרגעים הראשונים יהיה לכם על מי לסמוך? מעוניינים להיעזר באנשי המקצוע הכי טובים שיש? אם כך, פנו אל משרדה של עו״ד אתי חסיד. מדובר על משרד מקצועי ומנוסה ביותר שבו תקבלו שירות נפלא לכל אורך הדרך. לקביעת הפגישה הראשונה שלכם חייגו למספר: 054-2345919.

Exit mobile version