Site icon מקומון רמת גן

תא"ל (מיל') אילן ביטון יתמודד לראשות עיריית רמת גן

תא"ל (מיל') ביטון (61), לשעבר בכיר בתעשייה האווירית ומפקד מערך ההגנה האווירית בצה"ל, יהיה מועמד הליכוד בבחירות ברמת גן בבחירות שייערכו באוקטובר 2018, כך אישרה היום ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד לרשויות המקומיות. "אני מאמין שברמת גן  גלום פוטנציאל עצום למימוש והעיר צריכה ראש עיר המשלב מנהיגות חזקה ואחראית לצד מיומנויות ניהול גבוהות וניסיון בהפעלת אופרציה מורכבת, וכל זה במטרה להפוך את רמת גן למקום הרבה יותר טוב לחיות בו ולהדליק מחדש את הניצוץ בעיני התושבים", אמר ביטון.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

יו"ר סיעת הליכוד ברמת גן, משה רווח, בירך את המועמד החדש: "בשנים האחרונות פעלתי, יחד עם חבריי לליכוד, למען תושבי העיר ורשמנו הישגים לא מבוטלים. לצערי הרב, העיר התנהלה ללא דרך , העדר מנהיגות  ובלי חזון. במצב שנוצר, קיבלנו החלטה להציג מועמד מטעם סיעת הליכוד שיחד איתו נוכל לתת לתושבי העיר את מה שהם באמת צריכים. אילן ביטון הוא אדם עתיר זכויות, מפקד לשעבר ומנהיג אמיתי בהווה עם קבלות בשטח, אדם שיודע לנהל, להוציא תכניות מורכבות אל הפועל. אני משוכנע שהוא האיש המתאים להוביל את רמת גן בשנים הבאות שהינן משמעותיות ביותר לכל תושב כאן ובטוח שהוא יקבל תמיכה רחבה בקלפי".

אילן ביטון. צילום: יחצ

ביטון, שיחל למעשה מהיום את קמפיין הבחירות שלו, צבר השכלה רחבה: עסקית, הנדסית ומדינית-ביטחונית, הוא סיים, בין היתר, לימודי  הנדסה אווירונאוטית וחלל בטכניון חיפה, לימודי תואר שני במדעי המדינה באוניברסיטת חיפה, תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, את כולם סיים בהצטיינות. כמו כן, הינו בוגר המכללה לביטחון לאומי של צה"ל.  במהלך שירותו הצבאי  ביצע  שורת תפקידי שטח ומטה ובתפקידו האחרון – מפקד מערך ההגנה האווירית בדרגת תת אלוף, האמון על ארגון רב–תחומי, עתיר טכנולוגיות. פיקוד בתקופה ייחודית של התגברות איום הטילים, רקטות וטרור מהאוויר, העימות מול הפלסטינים ותחילת יצירת מענה לאיום תלול-מסלול וכן התמודדות עם כלל האתגרים במלחמת לבנון השנייה.

עם פרישתו מצה"ל, הצטרף לתעשייה האווירית וניהל תחתיו כ-730 עובדים באחד הגופים המרכזיים בחטיבת מערכות טילים וחלל (מפעל מבט טכנולוגיות), עם מחזור כספי שנתי ממוצע של כ-300  מיליון דולר. תחת אחריותו פותחו, בין היתר, תתי מערכות של לווייני תקשורת ותצפית, מערכות הגנה ותקיפה, טילים לסוגיהם ומערכות ניווט ותצפית. בהמשך, מונה לתפקיד ראש משלחת התעשייה האווירית  בהודו, שהינה השוק העיקרי של התע"א, עם פרויקטים בשיווק ופעילים בהיקף של מיליארדי דולרים. כיום, מייסד ומנכ"ל חברת הזנק Smart Colorist Ltd העוסקת בתוכנה ואפליקציות לתמיכת לקוח בענף ייחודי, בשוק הקמעונאי בארץ ובעולם.

ביטון שאינו מגיע מתחום הפוליטי, סיפר על הרצון לשוב לעשייה ציבורית מעשית: "כשפנו אלי מסיעת הליכוד ברמת גן, נחשפתי לחבורת אנשים מדהימה ועתירת זכויות, המכירה כל אבן ושעל בעיר. והחלטתי שזה המעשה הנכון מבחינתי – להתייצב לצדם ולהציע את כל כישוריי וניסיוני עבור רמת גן". עוד הוסיף ביטון: "אני מאמין בחזון, יעדים ותהליכים אסטרטגיים ותוכנית עבודה תומכת ומבוקרת עד להשגתם, זאת, לצד טיפול מידי ותכליתי בצרכים בוערים. אני מאמין בתוצאה סופית כמבחן העל – כך חונכתי ועוצבתי לאורך השנים".

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן<<

בקרוב יציג ביטון את תכניתו לעיר רמת גן לשנים הקרובות, תכנית עליה עמל בשבועות האחרונים, תוך למידה ומיפוי כלל הנושאים, מחזות העיר, דרך תחבורה ועד חינוך, "אני מאמין שתפקיד העיריה וכל צוות עובדיה לספק את צרכי העיר ותושביה ולא לספק מקום עבודה לעובדיה. התושב במרכז, לכאורה עוד סיסמא. אני באמת מאמין בכך, לא רק בהנהגה, החלטות וניהול, אלא גם בהפשלת שרוולים, עבודה מהשטח וחיבור קרוב לתושב. החלטות מתקבלות תחת אורות הניאון, אך המבחן האמיתי הוא מה מרגיש התושב בקצה. כמי שמכיר היטב מערכות טכנולוגיות אך גם מכיר היטב אנשים, החזון שלי, בסופו של דבר, לבנות לתושבי רמת גן מעין "כיפת ברזל", בכל תחום חיים, מהניקיון ברחוב ועד תכנית שתוציא את העיר מהפקקים הבלתי נסבלים, אני יודע לבנות תכנית גדולות ויודע להוציא אותן אל הפועל".

Exit mobile version