Site icon מקומון רמת גן

תאונת דרכים – מה המשמעות של נהיגה ללא רישיון בתוקף?

מדי שנה כמו גם השנה הזאת ישנה עליה מדאיגה במספר נפגעי תאונות הדרכים במדינת ישראל, כמו כן עולה כי מספר ההרוגים בתאונות דרכים השנה גדל באופן משמעותי ביותר לעומת שנה שעברה. מחקרים מראים כי באופן מובהק כי גם חלה עליה משמעותית בנפגעי רוכבי אופנוע צעירים, לעומת רוכבי אופנוע מבוגרים.

יודגש כי העלייה המשמעותית בתאונות הדרכים במדינת ישראל הביאה לריבוי תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח הגדולות בישראל אשר ינסו בכל המשאבים אשר עומדים לרשותן מול האזרח הקטן להביא לדחיית התביעה או לחילופין להמציא ראיות על מנת להקטין את הפיצוי הכספי  של הנפגע וזאת על מנת להימנע מפגיעה ברווחי החברה. במאמר שלפנינו נסקור בפניכם את התנהלות חברות הביטוח במקרה של תאונת דרכים ע"י הפעלת חוקרי ביטוח מיומנים ומקצועיים וכיצד התנהלות זו משפיעה על סיכוי התביעה בכלל וקבלת פיצויי כספי בפרט ומדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים במקרה של תאונת דרכים.

חשיבות עורך דין תאונות דרכים בהתנהלות מול חברות הביטוח

חוק הגדרת הביטוח תאונת דרכים כפי שבא לידי ביטוי בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975, מבוסס על פי עיקרון האחריות המוחלטת שנועד לפצות נפגעי תאונת דרכים ללא שאלה האשמה בתאונה – כלומר אם נפגעתם בתאונת דרכים שהינה באשמתכם, עדיין תהיו זכאים לפיצוי כספי מחברת הביטוח.

"תאונת דרכים" – מאורע שבו נגרם לאדם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה; יראו כתאונת דרכים גם מאורע שאירע עקב התפוצצות או התלקחות של הרכב, שנגרמו בשל רכיב של הרכב או בשל חומר אחר שהם חיוניים לכושר נסיעתו, אף אם אירעו על-ידי גורם שמחוץ לרכב, וכן מאורע שנגרם עקב פגיעה ברכב שחנה במקום שאסור לחנות בו או מאורע שנגרם עקב ניצול הכוח המיכני של הרכב, ובלבד שבעת השימוש כאמור לא שינה הרכב את ייעודו המקורי; ואולם לא יראו כתאונת דרכים מאורע שאירע כתוצאה ממעשה שנעשה במתכוון כדי לגרום נזק לגופו או לרכושו של אותו אדם, והנזק נגרם על ידי המעשה עצמו ולא על ידי השפעתו של המעשה על השימוש ברכב המנועי;

חוקרי הביטוח – המטרה האמיתית להביא לדחיית התביעה או להקטנת הפיצוי.

במקרה של תאונת דרכים, חברות הביטוח שולחות בהרבה מן המקרים חוקרים פרטיים מטעמן כדי לדלות כל פיסת מידע מנפגע תאונת הדרכים או מהסביבה הקרובה אליו כמו בני משפחה וחברים על מנת לקבל את המידע שדרוש להם אודות התאונה או מצבו הרפואי של הנפגע וזאת במטרה אחת מובהקת להביא לדחיית התביעה או להקטין את הפיצוי הכספי של הנפגע ע"י חשיפת פערים בין הטענות לאופן קרות התאונה ו\או נזקי הגוף שנטענים ע"י התובע – חוקרי הביטוח המיומנים של חברות הביטוח ייבנו תיק ראיות ובו הקלטות וצילומים בסתר על מנת לדחות התביעה.

תמונה: freepik

עורכת הדין אריאלה גפן מייסדת משרד עורכי הדין אריאלה גפן המוביל בתאונות דרכים ממליצה כי במידה ונפגעתם בתאונת דרכים וחברת הביטוח שלחה אליכם חוקר פרטי להימנע מלהרחיב ולמסור פרטיים על מצבם הרפואי שכן חוקר מטעם חברת הביטוח יעשה ככל שביכולות להוציא מידע שהינו לטובת חברת הביטוח ויינסה להכשיל אתכם בדבריכם, כמו כן מומלץ לא לחתום על המסמכים או הצהרות שמוצעות לכן ע"י החוקר הפרטי שכן אתם עלולים להיפגע באופן משמעותי בפיצוי הכספי שמגיע לכם"

יודגש, כיום חוקרי הביטוח עושים שימוש נרחב ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ובמקרים רבים חוקרי הביטוח מורידים תמונות של המבוטח שהוא קופץ בנג'י או מתאמן בריצה וזאת כדי להכשיל את טענות התובע כי הינו מוגבל בתנועותיו בעקבות תאונת הדרכים.

במקרה שנפגעת בתאונת דרכים מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים שייצג אותכם וידריך אתכם מול חברת הביטוח בכלל ומול החוקר הפרטי בפרט. כאמור, במידה ואתה מיוצגים ע"י עורך דין תוכלו להפנות את החוקר הפרטי שישוחח עם העורך דין, יחד עם זאת אסור לחוקר להחתים אתכם על מסמכים מאחר ואתם מיוצגים.

ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים מומלץ שעורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונת אופנוע ילווה אתכם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע התאונה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין נזיקין מנצח

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מ- עורך דין תאונות דרכים תל אביב או עורך דין נזיקין השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com

 

 

 

Exit mobile version