Site icon מקומון רמת גן

שת"פ חברתי: חברת IBM עריית גבעתיים ותיכון קלעי

 עיריית גבעתיים בשיתוף חברת IBM  ובית הספר קלעי פתחה את קבוצות ההתנדבות הטכנולוגית החדשה של מחלקת הנוער במנהל החינוך העירוני.

הקבוצה המונה 10 בני נוער, בנים ובנות אשר כולם תלמידי מגמת המחשבים בביה"ס קלעי, עורכת פעילות ייחודית אשר במסגרתה בני הנוער יאתרו בשלב הראשון, צורך חברתי בקהילה ובשלב השני, הם ייפתחו פתרון טכנולוגי משולב אשר יספק מענה לצורך החברתי שהעלו.

במפגש הראשון המדריכים של הקבוצה הציגו את הפעילות ואת תכנית העבודה הצפויה, כשלאחר מכן כל משתתף הציג את עצמו בעזרת מצגת שהכינו מראש. בחלק השני עברו בני הנוער פעילות חברתית אשר כללה עמידה באתגרים שונים תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות. החל מהמפגש השני ואילך המפגשים יערכו באופן קבוע בשעות אחה"צ אחת לשבוע והקבוצה תעמיק בפיתוח הפרויקט הנבחר.

הקבוצה מלווה מבחינת הפן החברתי על ידי מדריך חברתי מטעם מחלקת הנוער במנהל החינוך והפן הנוגע לטכנולוגיה ופיתוח ילווה ע״י מתנדבים מטעם חברת IBM   אשר ידריכו את בני הנוער עד להשגת הפתרון הטכנולגי הרצוי.

המפגשים מתקיימים במרכז הפיתוח החדשני של חברת IBM שנפתח לאחרונה בסיטי החדש של גבעתיים והנו חלק ממגוון שיתופי פעולה של העירייה עם החברה.

צילום באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

 

Exit mobile version