Site icon מקומון רמת גן

שר השיכון גלנט בפגישה עם זינגר: "נפעל יחד לטובת העיר"

שר הבינוי והשיכון, האלוף (במיל.) יואב גלנט, הגיע יחד עם בכירי משרדו לביקור עבודה בעיריית רמת-גן. במהלך הביקור, קיים השר גלנט פגישת עבודה עם ראש העיר, ישראל זינגר, ועם נציגות בכירה מהעירייה.

שר הבינוי והשיכון, האלוף (במיל.) יואב גלנט, הגיע יחד עם בכירי משרדו לביקור עבודה בעיריית רמת-גן. במהלך הביקור, קיים השר גלנט פגישת עבודה עם ראש העיר, ישראל זינגר, ועם נציגות בכירה מהעירייה.– שכללה, בין היתר, את מ"מ ראש העיר, משה רווח, ואת סגנית ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אביבית מאור-נמרודי.
את הפגישה פתחה הופעה קצרה של תזמורת מפוחיות הפה הייחודית של ילדי רמת-גן, בניצוחו של אלכס רייס. לאחר מכן סיפר השר על ילדותו ברמת-גן, ונזכר בתקופת לימודיו בבית הספר "הלל".

ביקור השר גלנט ברמת-גן. צילום ישראל מלובני

בכירי העירייה שטחו בפני השר גלנט את הצורך בקידום תהליך נרחב של התחדשות עירונית, נוכח העובדה שברמת-גן קיימים לא פחות מ-3,500 בניינים שנבנו לפני 1980 ואשר עומדים בקריטריונים של תמ"א 38, והביעו את מורת רוחם מכך שאין הסכם גג מול הממשלה בנושא.

גלנט קרא לבכירי העירייה לגבש תכנית כוללת ורחבת היקף לעתיד העיר, שכרוכה בה גם תכנית התחדשות העירונית. לדבריו, "בעלי האינטרסים כאן הם תושבי העיר. כמובן שרווחת התושבים חשובה ביותר, ובכוונתנו לסייע. ועם זאת, חיוני לכרוך הכל יחד בהסכם מסודר, באופן שיאפשר לתכנן את התשתיות הנלוות. סיכום זה יוליד הזדמנות נדירה לסגירת פערים".

ראש העיר, ישראל זינגר, סיכם ואמר: "הסדר כולל לעתיד רמת-גן בהחלט תואם לאינטרסים של תושבי העיר. במישור זה איננו חלוקים על מה צריך להיעשות, אולם ניתן וצריך לדון על האופן שבו יש לעשות את זה. הצגנו בפגישה את דרישותינו ואת החזון שלנו לקידום ההתחדשות העירונית ונשמח להמשיך להידבר מול השר ואנשי משרדו".

לקראת סיום המפגש נעתר השר לבקשת הנוכחים והעניק סקירה ביטחונית קצרה שבמרכזה קריאה לשמור על כבודם של חיילי צה"ל וכלל גורמים הביטחון, שבזכותם כולנו יכולים לחיות בארץ בשלום.

 

Exit mobile version