Site icon מקומון רמת גן

שרת המשפטים, איילת שקד נפגשה עם עו"ד ברמת גן:"אמנע עומס בבתי המשפט"

שרת המשפטים, חברת הכנסת איילת שקד, במהלך מפגש עם עורכי דין ברמת גן: רפורמת חובת הגישור לפני גירושין תיבחן בעוד שנה ובקרוב יוטלו אגרות על הגשת תובענות ייצוגיות.במפגש, אותו ארגנה יו"ר ועדת הקשר רמת גן וסגנית יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, עו"ד חיה מנע, השתתפו גם ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר וסגנו, אביהוא בן משה.

בקרוב יוטלו אגרות על הגשת תובענות ייצוגיות ובעוד שנה תיבחן מחדש רפורמת חובת הגישור לפני גירושין – כך הצהירה שרת המשפטים, חברת הכנסת איילת שקד, במהלך מפגש שקיימה השבוע עם עשרות עורכי דין ברמת גן.

במפגש, אותו ארגנה יו"ר ועדת הקשר רמת גן וסגנית יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, עו"ד חיה מנע, השתתפו גם ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר וסגנו, אביהוא בן משה.

מימין -זינגר, עו"ד מנע, השרה שקד וסגן ראש העיריה בן משה.צילום: אילן ספירא

שרת המשפטים עדכנה את עורכי הדין שבקרוב יוטלו אגרות על הגשת תובענות ייצוגיות בכל הערכאות, כפי שקיים בהגשת תביעות רגילות, על מנת למנוע את ריבוי התובענות הייצוגיות שמוגשות, חלקן לא מבוססות, אשר יוצרות עומס על המערכת המשפטית.

כמו כן, התייחסה השרה שקד לרפורמה בתחום דיני המשפחה וחובת הגישור והבטיחה לבחון לאחר שנה האם הושגו היעדים המבוקשים ובמידה ויימצא שלא הושגו יוסקו המסקנות המתבקשות. עורכי הדין ביקשו מהשרה לשמור על כבודם של עורכי הדין על ידי מתן הנחייה לעובדות הסוציאליות שייפגשו עם בני הזוג בתחילת ההליך שלא לומר לבני הזוג דברים שיש בהם כדי לפגוע בכבודם, בשמם הטוב ובפרנסתם של עורכי הדין.

עורכת הדין מנע הודתה לשרת המשפטים על שיתוף הפעולה עם לשכת עורכי הדין והעומד בראשה עו"ד אפי נוה, שהביא לתוצאות משביעות רצון בתחומים רבים וביניהם תיקון חוק לשכת עורכי הדין במסגרת המאבק למניעת הצפת המקצוע וקיצור משך ההליך המשפטי על ידי מינוי שופטים נוספים, דבר שיפחית את העומס  הקיים ויקל על עורכי הדין ולקוחותיהם.

שרת המשפטים הרשימה את עורכי הדין כאשר הפגינה בקיאות רבה בחומר והשיבה לשאלותיהם בנושאים מקצועיים מגוונים. כמו כן הקפידה השרה לרשום את הערותיהם על מנת לבדוק אותן מול הצוות המקצועי במשרדה.

עורכי הדין במהלך המפגש.צילום אילן ספירא
Exit mobile version