Site icon מקומון רמת גן

שעון נוכחות לעסקים

בעלי עסקים רבים פותחים את עסקיהם במטרה להגשים חלום. כעת, הם מתחילים להוציאו לפועל וישנם המון דברים שיש להתייחס אליהם. היכן יקימו את העסק? איזה גודל יהיה בית העסק? עיצוב המקום, סחורות שיש להזמין, יצירת קשר עם ספקים, פרסום ושיווק, אחסון סחורה ועוד שלל פרטים שיש לתת עליהם את הדעת.

גם הפרטים הקטנים חשובים

אין ספק שהקמתו של עסק חדש, גוזלת זמן רב והתעסקות רבה במכלול הפרטים הגדולים שיש לטפל בהם, אך יש להתייחס גם לפרטים הקטנים אשר יאפשרו לעסק לתפקד באופן המיטבי ביותר לדוגמה, שעון נוכחות. פתחתם את העסק בשעה טובה, אך במהרה אתם מגלים שאינכם יכולים לעבוד בו בכל שעות היממה, ושאתם תזדקקו לשכור עובדים כדי שיסייעו לכם בשעות שבהן אינכם נמצאים בעסק. כאשר תשכרו את העובדים הללו כדאי שיהיה ברשותכם מראש שעון נוכחות, כך תוכלו לנהל מעקב מדויק אחרי שעות הכניסה והיציאה של העובדים מהעסק.

יתרונותיו של שעון הנוכחות

בין היתרונות של המעקב אחרי שעות העבודה, תוכלו לנהל מעקב אחרי ימי מחלה, חגים, חופשות וגם מעקב אחרי שעות נוספות אם תצטרכו לשלם אותן לעובדים שלכם. כמו כן, תוכלו להימנע מזיוף של שעות עבודה מפוברקות ותשלומים שאינם נחוצים. בשעונים מסוימים תמצאו פונקציות נוספות עליהן נרחיב בהמשך.

צילום: FreePik

סוגי השעונים הקיים בשוק כיום

ישנם שעוני נוכחות רבים ומגוונים כיום, ביניהם תמצאו: שעוני נוכחות ביומטריים, שעוני נוכחות זיהוי פנים, שעוני נוכחות מגנטיים, אפליקציית שעון נוכחות ושעון נוכחות אינטרנטי. נרחיב עליהם מעט:

שעוני נוכחות ביומטריים מאפשרים לכם לזהות את כניסת העובד לבית העסק באמצעות תגים, שעוני נוכחות אפליקציה, טביעת אצבע וזיהוי תווי הפנים.

שעוני נוכחות זיהוי פנים – שעונים אלו מזהים את העובדים לפי סקירה של תווי פניהם או טביעות האצבע של העובדים.

שעוני נוכחות מגנטיים – בשעונים אלו על העובד להעביר כרטיס עם פס מגנטי או תג שאותו העובד מקרב לשעון והוא מזהה אותו.

אפליקציית שעון נוכחות –  אפליקציה שניתן להורידה אל מכשיר הנייד, ומשם לדווח ישירות על מיקום העובד. כמו כן, האפליקציה מאפשרת עדכון של היעדרויות מהעבודה וצירוף של אישורי מחלה, בקשות לחופשות באישור או ללא אישור מנהל – תלוי באופן שאתם מגדירים ודיווח על סטטוס המשימות מן השטח. האפליקציה פרקטית מאד במעקב אחרי עובדים הנמצאים בשטח.

שעון נוכחות אינטרנטי – שעון זה מאפשר לעובד לדווח על מיקומו בכל עת אונליין, הוא יכול להתחבר מהמחשב שבביתו, מהטאבלט ומהנייד ולדווח על מיקומו. כמו כן שעון זה מאפשר גם ניהול הרשאות וקבוצות, הפקת דוחות דיגיטליים, ייצוא למערכות השכר, התראות אונליין ודשבורד.

לסיכום, בחירת שעון הנוכחות הנכון לעסק שלכם, תאפשר לכם מעקב על שעות העבודה של העובדים, כמו גם מחלות, חופשות וכדומה, תחסוך לכם כסף רב, תאפשר לכם הפקת דוחות למחלקת שכר ותייעל את זמנכם באופן המיטבי ביותר.

Exit mobile version