Site icon מקומון רמת גן

שעון לגבר – שדרוג אופנה ומעמד

שעונים נמצאים מסביבנו כמעט בכל מקום. על גבי מסך המחשב, במכשיר הסלולרי, בשעון הכושר ועוד. אז למה בכל זאת רבים מחליטים להשקיע את מיטב כספם בשעון יוקרתי? התשובה כנראה טמונה ברצון להשתייך לסמל סטטוס, לעשות רושם ראשוני חיובי, ואצל גברים שעון יוקרה בהחלט משחק תפקיד ביצירת רושם ראשוני. הרי הפעולה הראשונה שכל גבר טיפוסי יעשה לרוב תהיה לחיצת יד, וברגע הזה שעון לגבר יוקרתי וייחודי בהחלט תופס את תשומת הלב. שעונים כבר מזמן הפכו להיות הרבה מעבר לחפץ שתפקידו להראות את השעה, ובשורה התחתונה מדובר על פריט שכל גבר היה שמח לענוד.  

בחירת שעון לגבר

אין ספק שהשוק רווי במבחר גדול של שעוני גברים, ולכן חשוב מאוד להתאים את השעון לגבר. איך תעשו זאת? הנה כמה טיפים חשובים:

בראש ובראשונה הקפידו לנקות רעשי רקע וטרנדים, ועשו בחירה חכמה על פי הסגנון המועדף על הגבר. ישנו מגוון רחב של שעוני יוקרה בשוק, וכל גבר יעדיף שעון אשר עשוי חומרים אחרים וסגנון קצת שונה. ישנם שעונים בסגנון ספורטיבי ושעונים בסגנון אלגנטי, שעונים בעלי מסך תצוגה גדול או קטן יותר, רצועות עור או רצועות מתכת, מנגנוני פעולה שונים ועוד. לכן החליטו לפני הרכישה איזה שעון לגבר יענה על הצורך שלכם, ועשו בחירה חכמה ומושכלת.

העולם של שעוני יוקרה נחלק לכמה מותגים מובילים, וכל גבר יעדיף מותג שונה בתקציב קצת אחר. ישנם גברים שמתחברים לסגנון עיצובי של מותג שוויצרי, ואחרים אולי יעדיפו שעון ממותג איטלקי. אמנם מותגים רבים עושים מאמצים רבים על מנת להתאים את עצמם לטרנדים ולפיתוחים העולמיים, אבל לכל מותג יש את סגנון השעונים שמזוהה עימו, ולכן חשוב להבין איזה מותג שעונים אתם מעדיפים.

שעון יוקרה לגבר. צילום: unsplush

איך תדעו האם זה מקורי?  

עולם שעוני היוקרה סובל מלא מעט זיופים. לכן כל רכישה של שעון לגבר צריכה להיעשות בתשומת לב רבה, וחשוב לבצע את הבדיקות הנדרשות על מנת להבטיח כי קניתם את ״הדבר האמיתי״. אין עוגמת נפש גדולה יותר מלהוציא את מיטב כספכם על פריט יוקרתי ומקורי, ולגלות שמדובר בלא אחר מאשר זיוף. אספנו בעבוכם כמה פרמטרים שתוכלו לבדוק בעת הרכישה:

Exit mobile version