Site icon מקומון רמת גן

שנת הלימודים נפתחה ברמת גן, אפס תקלות למרות כל הסכנות

 שנת הלימודים תשע"ח נפתחה הבוקר (1.9) ברמת-גן כסדרה. 27,469 תלמידי רמת-גן שבו הבוקר לספסל הלימודים. על אף שרמת גן נמצאה כעיר המסוכנת ביותר לתלמידים.

27,469 תלמידי העיר, מגיל גן ועד י"ב, שבו לספסל הלימודים ומצאו את בתי הספר והגנים ערוכים ומוכנים – כולל שורת חידושים, שיפוצים ושיפורים עליהם עמלו באגף החינוך במהלך חודשי הקיץ. אל מוסדות החינוך העירוניים הגיעו 6,096 ילדי גן, 14,231 תלמידי יסודי (א'-ח') ו-7,142 תלמידי תיכון (ט'-י"ב). מדובר בעלייה של 1.7% לעומת אשתקד – נתון המעיד על המשך מגמת הצערת העיר.

אל שורותיה של רמת-גן מצטרפים השנה חמישה גני עירייה חדשים, אחד לחינוך המיוחד וארבעה לחינוך הרגיל. בין השיפוצים הנרחבים ניתן למנות תוספת של סביבות למידות חדשניות וחדרים מיוחדים, כדוגמת חדר רובוטיקה בבית ספר "מכלל" וחנוכת שני מרכזי מהו"ת (בבתי הספר "חשמונאים" ו"אביגור"), המהווים מרכזי העצמה באווירה לא פורמאלית עבור תלמידים עם קשיי למידה.

ראש העיר זינגר וילדי בית הספר הבילויים. צילום באדיבות דוברות עיריית רמת גן

ראש העיר, ישראל זינגר, סייר בשעות הבוקר במספר בתי ספר וגני ילדים בפריסה עירונית, נפגש עם התלמידים הנרגשים ובירך אותם בברכת הצלחה: "אני מאחל לילדי הגן ולכל התלמידים בעיר שנה של למידה ושל צמיחה, שנה של הישגים אישיים ומקצועיים, שנה של בגרות, עצמאות והצלחה, במהלכה תרכשו ידע וערכים לכל החיים".

הביקור החל בטקס של תלמידי כיתות א' בבית הספר "מורדי הגטאות", נמשך בגנים "אגמיה", "דניאל" ו"פרג" – והסתיים בבית ספר "הבילויים", שם התרגש ראש העיר במיוחד, עת ליווה לכיתה את נכדו, אבישי, שהחל ללמוד הבוקר בכיתה א'.

בתוך כך, הבוקר ביקרו גם לוחמי האש של העיר רמת-גן בתעשה בתי ספר עירוניים, חילקו לילדים בכיתות מערכת לימודים צבעונית עליה מוטבעות הנחיות בטיחות באש, ובנוסף הועברו פרונטאלית לתלמידים מספר הנחיות בטיחות חשובות – והכל בשביל שתהיה לילדי העיר רמת-גן לא רק שנת לימודים טובה ומוצלחת, אלא גם, ואולי בעיקר, בטוחה.

Exit mobile version