Site icon מקומון רמת גן

שלושה טיפים לבחירת חדרי בריחה

בין אם אתם מתכננים יום הולדת לילד, דייט רומנטי ובלתי רגיל או יום כיף לעובדים שלכם – חדרי בריחה הם דרך מצוינת להשיג את כל המטרות האלו. מצד שני, אתם גם ממש חייבים לבחור נכון כדי שכולם ייהנו. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה.

1 – מה המטרה שלכם?

כשאנחנו בוחרים חדרי בריחה יש לנו לא מעט סיבות, מחגיגה כיפית עם המשפחה, דרך הצעת נישואין לא-מאוד-שגרתית ועד העצמת מנהלים או פיתוח צוותים. ככל שתדעו מה בדיוק אתם רוצים להשיג כך תדעו גם איזה חדר יתאים לכם יותר ואיזה פחות. למשל, חדרי בריחה שמבוססים על סרטי מתח ואימה אולי יתאימו קצת פחות לקטנטנים. לעומת זאת, אסקייפ רום מתוחכם שדורש עבודת צוות ושיתוף פעולה הוא בדיוק זה שיעזור לחברי הצוות שלכם לעבוד ביחד לעבר המטרה החשובה, ולחזק באותה הזדמנות את היחסים הבינאישיים.

2 – מה התכניות שלכם למשך היום?

צילום: Pixabay

סביר להניח שאתם מתכננים את הפעילות המדליקה הזו כחלק מיום שלם ועמוס חוויות, ובלוח הזמנים יש גם ארוחה טובה, אולי עוד אטרקציה אם יש לכם זמן. כדי שתוכלו לתכנן את היום כולו, ודאו שאתם בוחרים מיקום נוח ואטרקטיבי. כך תוכלו לבחור בין חדר בריחה בפתח תקווה לבין חדרי בריחה בתל אביב או בכל עיר אחרת. יכול להיות שהמסעדה המועדפת עליכם תכריע ובהתאם תבחרו חדר בריחה קרוב – וגם יכול להיות שאתם משתוקקים לחוות הרפתקה בסגנון אינדיאנה ג'ונס או הארי פוטר, ואת המסעדה תבחרו על פי הקרבה שלה לחדר הזה.

3 – מה דרגת הקושי שלכם?

אם אתם קבוצה של מכורים שרק רוצים עוד ועוד חדרי בריחה, וכמה שיותר, אפשר רק להניח שעברתם כמה הרפתקאות לאורך הדרך. אם זו טבילת האש שלכם, כדאי שתתחילו מאתגר פשוט יחסית. לפני שבוחרים חדר בריחה מומלץ לוודא עם כל המשתתפים מה רמת הניסיון שלהם, האם התנסו באטרקציה הזו בעבר, ואיזו דרגת קושי נכונה עבורם. רק כך תבטיחו לכולם הנאה גדולה מאוד, וכך גם תחסכו לא מעט חיכוכים או אי הבנות בהמשך.

עכשיו סורקים את השטח

אחר שגיבשתם את המטרה שלכם, את לוח הזמנים וגם את דרגת הקושי המתאימה לכל המשתתפים בפעילות, הגיע הזמן להתחיל לקבל כמה החלטות. מחקר קצר באינטרנט, אולי גם כמה המלצות, אלו הן הדרכים האידאלית לבחור חדר שעונה על שלוש השאלות המרכזיות הללו. אלו הן הדרכים האידאליות לתכנן יום כיף מיוחד באמת.

למידע נוסף כנסו לאתר אניגמה

Exit mobile version