Site icon מקומון רמת גן

שכונת נווה יהושע ברמת-גן ממשיכה להתחדש

 חברת צליח-רוטשילד החלה בימים אלה בבנייתו של פרויקט תמ"א 38 בשכונה הכולל 31 דירות בנות 4 ו-5 חדרים בבניין בן 8 קומות. 

צליח רוטשילד נווה יהושע – רמת גן. הדמיה: תומר הררי

שכונת נווה יהושע הוותיקה ברמת-גן, בה מתגוררים כ-6,000 תושבים, עוברת זה יותר מעשור תהליך התחדשות, שמתבטא הן בהיעלמותם של בתים פרטיים ובתי רכבת ישנים לטובת בניית בתים חדשים והן בחידוש ופיתוח עירוני מואץ של צירים ירוקים עירוניים ראשיים המחברים את השכונה למוקדי הפעילות, אזורי נופש ושטחים פתוחים המיועדים למעבר הולכי רגל ואופניים

שכונת נווה יהושע, מהשכונות הוותיקות ברמת-גן, ממשיכה להתחדש. השכונה עוברת תהליך של פיתוח עירוני מואץ במסגרתו חידשה העירייה את התשתיות העירוניות ומבצעת השקעה ניכרת בפיתוח מואץ של צירים ירוקים עירוניים ראשיים המחברים את השכונה למוקדי הפעילות, אזורי נופש ושטחים פתוחים המיועדים למעבר הולכי רגל ואופניים ופיתוח נחל כופר העובר בה.

במקביל, ממשיכה השכונה לעבור תהליכי התחדשות עירונית ותנופת הבנייה הנובעים מכך שחלק גדול מתושביה, מעוניינים להישאר בשכונה ולשדרג את איכות חייהם באמצעות רכישת בתים חדשים גדולים יותר.

המחירים בהם נמכרו דירות בשכונה בשנים האחרונות, משקפים את הערכת הקונים והמוכרים, כי פוטנציאל הנכסים גדול מערכם בהווה.

חברת צליח-רוטשילד החלה בימים אלה בבנייתו של פרויקט תמ"א 38 בשכונה הכולל 31 דירות בנות 4 ו-5 חדרים בבניין בן 8 קומות. החברה מדווחת כי דירה בפרויקט נמכרת במחיר של החל מ-2,070,000 ₪ וכי בפרויקט נותרו למכירה רק 10 דירות אחרונות.

בניית הפרויקט בעיצומה על-ידי חברת צליח-רוטשילד וצפויה להסתיים בפברואר 2019.

תומר צליח, מבעלי צליח-רוטשילד: "כמחצית מרוכשי הדירות בפרויקט עד-כה, הינם משפרי דיור מתוך השכונה עצמה המודעים היטב לאיכות החיים הגבוהה בשכונה ולפוטנציאל הרב הגלום בה ומצאו את מבוקשם בפרויקט שלנו ברח' נווה יהושע 46 בשכונה. בנייתו של הפרויקט, כאמור, רק החלה ונותרו לנו רק 10 דירות אחרונות. אנו רואים בכך הבעת אמון אדירה של התושבים בשכונה ובחברה".

קבוצת צליח-רוטשילד בונה בישראל משנת 1972 ונמצאת בבעלותם של יוסף צליח ויאיר רוטשילד.

הקבוצה פועלת הן כחברה יזמית והן כחברה קבלנית, היוזמת ומבצעת עצמאית את מרבית הפרויקטים ביוזמתה ומעניקה בכך לרוכשי הדירות ממנה מעטפת כוללת.

בימים אלה, בונה החברה מספר פרויקטים גדולים למגורים ושטחים מסחריים ברחבי הארץ.

 

Exit mobile version