Site icon מקומון רמת גן

שירות דוגווקר ברמת גן?

גרים ברמת גן ומגדלים כלב להנאתכם? האם אתם עובדים שעות ארוכות או מתכננים לצאת לחופשה וזקוקים לשירות דוגווקר על בסיס חד פעמי או קבוע? ובכן, במקום לחפש נער או נערה בשכונה כדי להוציא את כלבכם בזמן שאתם עובדים, לומדים או נופשים, כעת יש באפשרותכם לקבוע עם דוגווקר מקצועי ואמין שיוציא את הכלב לטיול ממושך, ויאפשר לחיית המחמד שלכם לפרוק אנרגיות, לשחק עם כלבים אחרים, לעשות את צרכיו וליהנות מפעילות גופנית מחוץ לבית.

מזמינים טיול לכלב באפליקציה

אנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם, צמודים רוב שעות היום לסמארטפון, מזמינים מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט ומורידים שלל אפליקציות שימושיות. לכן, כל מי שמגדל כלב חייב להוריד למכשיר הנייד שלו אפליקציה חדשה יחסית לאיתור ולהזמנת שירותי דוגווקר בכל אזור המרכז, לרבות רמת גן ויישובי הסביבה.

באמצעות האפליקציה ניתן להזמין שירותי דוגווקר ברמת גן, כמו כן ניתן להזמין שירות דוגסיטר לחבר הטוב שלכם כאשר אתם יוצאים לחופשה בארץ או בחו"ל, יוצאים למילואים או נעדרים מהבית כמה ימים. שירות דוגווקר מיועד לכל בעלי הכלבים, כל עוד יש לכלבכם רישיון עדכני.

חשוב לציין כי שירותי דוגווקר נחשבים לפופולריים במיוחד בארצות הברית, בקנדה ובמדינות מערב אירופה. כיום, גם בישראל יותר ויותר אנשים המגדלים כלבים החלו להיעזר בשירות המקצועי של דוגווקר אמין ומנוסה, כך הכלב זוכה לטיול ממושך של חצי שעה או יותר כאשר אתם עובדים או אינכם יכולים להוציא אותו.

מדוע כדאי להזמין שירותי דוגווקר?

הכלב שלכם זקוק לטיולים ממושכים, לפחות 3 פעמים ביום. עם זאת, במציאות החיים של היום רוב האנשים יוצאים מביתם בשעה מוקדמת וחוזרים רק בערב. לכן, הכלב עשוי לעשות את צרכיו בבית, לסבול מחוסר פעילות גופנית ולסבול משהות ארוכה לבד עד חזרתכם הביתה. הפתרון לכך פשוט, כל שעליכם לעשות הוא להוריד אפליקציה לאיתור דוגווקר בעיר מגוריכם, ולאחר מפגש הכרות תוכלו להזמין שירות על בסיס יומי, שבועי או חודשי, בהתאם לצורך שלכם.

לשירותי דוגווקר יתרונות רבים, ביניהם:

הכי כיף לטייל עם הכלב לבד, אבל מה עושים כשצריך דוגווקר שיעזור? צילום: pixabay

הדוגווקר ישמח לטייל עם כלבכם באזור שחיית המחמד מכירה ובאזורים חדשים ופחות מוכרים, כמו כן אם יש פארק כלבים במרחק הליכה, זו הזדמנות מצוינת לבקש מהדוגווקר לקחת את כלבכם לפארק, שם הכלב יכול לשחק עם כלבים אחרים, לרוץ חופשי ללא מגבלות ולפרוק את כל האנרגיות.

אגב, במפגש ההכרות מומלץ להעביר מפתח לדוגווקר על מנת לאפשר לו לקחת את הכלב בזמן שאינכם בבית, זו רק המלצה ואתם יכולים לתאם עם הדוגווקר היכן וכיצד הוא יקבל מפתח. יודגש, כי כל הדוגווקרים באפליקציה הם אנשים אמינים ומנוסים שעוברים בדיקה קפדנית ומיון מעמיק לפני הצטרפותם לרשימת הדוגווקרים באפליקציה.

בסוף הטיול תקבלו דיווח וסיכום מהדוגווקר, ובזמן אמת תוכלו לעקוב אחרי מסלול הטיול של הכלב עם הדוגווקר הצמוד אליו. בנוסף, תקבלו עדכון כיצד התנהג הכלב, האם קרו דברים מיוחדים, האם הוא היה ממושמע להוראות הדוגווקר והאם עשה את צרכיו.

שירות מעולה במחיר אטרקטיבי

העלות של שירות דוגווקר ברמת גן אינה גבוהה, בתמורה לכמה עשרות שקלים בלבד אתם יכולים לטפל בכלב שלכם טוב יותר ולאפשר לו טיולים ממושכים ומהנים. בקליק אחד גם אתם יכולים להזמין שירות חד פעמי או קבוע, בהתאם לצורך ולתקציב שלכם.

Exit mobile version